מעוניין לשנות הרגלי גמירה

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

20/07/2016 | 14:26 | מאת: לה לה לה

היי, אני בן 29, ומאז שאני זוכר את עצמי מעולם לא נהגתי לאונן בשיטה הקלאסית של שפשוף באמצעות היד, אלא הייתי ממקם כרית על המיטה ומשתפשף עליה, בדומה לתנוחת סקס. למעשה זהו פשוט הרגל שהלך והשתרש מאז הפעם הראשונה בה גמרתי בגיל 15, אך לצערי הוא מסרב לעזוב וההשפעות שלו הן קריטיות עבורי: 1. ביחסי מין (אני גיי), איני מסוגל לגמור בשום צורה אחרת מלבד זיון או השתפשפות על הפרטנר.. 2. מין אוראלי הוא אחלה וכיף אבל אני לא מסוגל לגמור ממנו מכיוון שהוא לא מהווה את הטריגר אליו התרגלתי. 3. על שפשוף קלאסי בעזרת היד כבר מזמן ויתרתי והפעמים בהיסטוריה בהן גמרתי באופן הזה היו בודדות. 4. כשאני מחוץ לבית ורוצה לאונן, זה כמעט בלתי אפשרי אם אין ברשותי את העזרים הדרושים. העניין מפריע לי מאוד והייתי רוצה להרגיל את עצמי לגמור באופן אחר שיעניק לי נוחות ואפשרויות נוספות בסקס ובכלל. תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב הדרך הטובה ביותר לשנות הרגלי אוננות היא לנסות לאונן בליטוף ושפשוף עם היד כשאתה רגוע ומתרכז בתחושות ובהנאה או בפנטזיה. למה אתה מתכוון שזה לא הולך בגרוי עם היד? האם אתה רגוע ומרוכז בחוויה? אם זה לא יסתדר תפנה למטפל מיני מוסמך דרך אתר איטם

22/07/2016 | 14:32 | מאת: לה לה לה

שאני יכול לבלות עם פרטנר במשך שעה וחצי, להסתובב סביב נקודת הגמירה אבל לא לגמור, ואז בחצי דקה של חדירה או השתפשפות (שדומה לאקט עם הכרית) לגמור ברגע.. וזה מבאס שאין לי את ה-safe zone של האוננות הקלאסית בעזרת היד. פשוט התרגלתי לטריגר מסוים, ושום דבר מלבדו לא מביא אותי לאורגזמה. תודה על ההתייחסות, אנסה לשחק עם עצמי בעוד כמה אופנים :)

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים