פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

8771 הודעות
7341 תשובות מומחה

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

15/04/2024 | 17:31 | מאת: Djff

שלום לכם אני לא יודע אם זה הפורום השייך אבל זה נראה שאתם גם מבינים במיניות .. רציתי לשאול משהו ואמן שתענו וכך אשמח חוות דעת אני רוב הזמן בפנטזיות המימיות שלי מדמיין את עצמי עם אישה אישה שאני מאוד נמשך אליה מינית אבל לפעמים יש לי את זה כבר הרבה מאוד זמן שלפעמים אני חושב פנטזיות מיניוצ של אישה שאותה אני נמשך אליה מינית עם אדם אחר שהוא לא אני פשוט כך אותו אדם זה יכול להיות אדם שאני מכיר או אדם זר ואני מדמיין אותם בסיטואציה מינית אחד עם השני לא יודע אם אני צופה מהצד אני פשוט מדמיין את אותה אישה שאני נמשך אליה מינית עם אדם אחר שהוא לא אני עכשיו איפה אני בסיטואציה מה אני חלילה האישה? בחיים לא חשבתי על זה האם זה אומר עליי משהו האם זה חריג מאז ומצניד נמשכתי לנשים אם חלילה הייתי נמשך למישהו מסוים היתיי פשוט מדמיין אותו איתי וזה לא המצב וזה לא קורה מה אתם חושבים שזה? לדעתי מדובר בפטיש מיני והאם אתם חושבים שיש קשר לנטייה המינית בכך שאני מדמיין את אותה אישה שאני נמשך אליה מינית עם אדם אחר שהוא לא אני אדל זר או אדם שאני מכיר אנשים ספציפיים אפשר לומר (אני רווק ואותה אישה שאני מדמיין זה אישה מהאינטרנט שאני מאוד נמשך אליה מינית ורוב הפעמים אני מדמיין אותה איתי אבל לפעמים מדמיין את אותה אישה בסיטואציה מינית עם אדם אחר אשמח לעזרה אמן תענו

הרבה אנשים מדמיינים בפנטזיות מישהו אחר עם אשה שנמשכים אליה, זה לא אומר בהכרח משהו על נטיה מינית. אולי זה מאפשר להיות צופה ומרחק מסוים מהסיטואציה. אם זה מטריד אותך תתייעץ עם מטפל ( ת ) מיני מוסמך דרך אתר איט״ם

15/04/2024 | 18:06 | מאת: Cbb

קודם כל תודה רבה על התשובה אנע לא חושב שיש קשר לנטיה מינית כי אני לא מדמיין את עצמי עם אותו בן אדם אבל מה שכן אני פשוט מדמיין סיטואציה מינית של האישה שאני נמשך אליה מינית מאוד עם אדם אחר יכול להיות חבר יכול להיות אדם זר אבל אני פשוט מדמיין את זה דוקטור אני לא יודע אם אני צופה בזה פשוט מדמיין את שתיהם בסיטואציה מינית וגם מה הם יאמרו אחד לשני וזה מעורר אותי את חושב. שזה פטיש דוקטור?

13/04/2024 | 11:50 | מאת: ש

שלום, אני בן 33 לפני מספר שנים התנסיתי בגירוי עצמי של הפרוסטטה ומאז אני עם חוסר תחושה ותפקוד באיבר המין, הרופאים מסרבים להתייחס למצב בטענה שזה פסיכולוגי אני כן חושש שפגעתי במשהו שמה אבל אף אחד לא לוקח את העניין ברצינות ואני מתוסכל, מה אפשר לעשות?

האזור של הפרוסטטה הוא אזור מאוד מיני ומכיל הרבה קצות עצבים, אשר גירוי שלהם גורם לעונג מיני עז. גירוי עם האצבע ועיסוק קל באזור זה אינו יכול לגרום נזק. גם לו היה נגרם נזק - הביטוי לא היה בפגיעה תחושתית לאזור. נשאלת השאלה מדוע אתה חושב שנגרם נזק. תוכל לפנות לאורולוג בעל הכשרה בבריאות מינית (כן, זו תעודה נפרדת FECSM) ואם הוא יחשוד שנגרם נזק הוא יכול לבדוק פיזית או באמצעות אולטרה סאונד ספציפי לאיזור.

13/04/2024 | 13:52 | מאת: ש

השתמשתי עם חפץ שלא בידויק מיועד לדבר הנ"ל, מכיוון שהמיד כשמעט לחצתי, הרגשתי מעין זרמים ותחושת רדימות באיזור איבר המין והאשכים (כמו הרדמה מקומית אצל הרופא שיינים)

13/04/2024 | 16:23 | מאת: ש

השתמשתי עם חפץ שלא בידויק מיועד לדבר הנ"ל, מכיוון שהמיד כשמעט לחצתי, הרגשתי מעין זרמים ותחושת רדימות באיזור איבר המין והאשכים (כמו הרדמה מקומית אצל הרופא שיינים)

11/04/2024 | 12:07 | מאת: דני

אני בחור צעיר שבריא בדרך כלל, וזה יישמע מוזר אבל אני בן 22 ופעם ראשונה שאוננתי בצורה רצינית (חרדי לשעבר), כדקה לאחר שאוננתי התחילה לי סחרחורת חריפה, נפלתי פעמיים על הרצפה הרגשתי שאני עומד להתעלף ורק לאחר כמה דק' התאוששתי, אני ממש לחוץ מזה, אשמח לדעת מה זה אומר ואיך להתמודד עם זה, תודה.

זה אומר שכאשר אתה גומר עשוייה להיות ירידת לחץ דם, אשר מתבטאת בסחרחורת. בשל העובדה שזה הניסיון שלך אז תאונן בישיבה ו/או שכיבה. קום למצב עמידה רק כשאתה מרגיש שתחושת האורגזמה והסחרחורת הנלווית חלפו לחלוטין. תתרכז ותיהנה באוננות עצמה.

09/04/2024 | 00:16 | מאת: רן

גיל 24 השאלה שלי האם קיים דבר כזה פין שלא יכול לחדור לנרתיק בשל זווית חדה מדיה למעלה? יש לציין שאין לי עקמת או משהו כזה..פשוט הפין פונה למעלה כלפי השמיים והוא מקביל לבטן הפין עצמו ישר וקרוב לבטן.. זה נראה כי בסיס הפין אינו גמיש כלל. האם תהיה לי בעיה ביחסי מין? מפחד לנסות להזיז יותר מדי את בסיס הפין כדי לבדוק.. שמעתי שככל שמתקדמים עם הגיל הזווית יורדת אבל אני לא מעוניין לחכות לגיל מאוחר שיא הציניות זה שנות ה20 30.. מה עליי לעשות?

עקמת הפין יכולה להיות בכל מיני דרגות חומרה ובהחלט בדרגה קשה לא ניתן לחדור לנרתיק בשל זווית חדה מדי. ברוב המקרים עקמת כמו שאתה מתאר אצלך אינה מונעת חדירה, כי בסיס הפין גמיש דיו. ככל שמתקדמים עם הגיל הזווית יורדת, אבל אין טעם לחכות כמובן. אם אתה חסר ניסיון והנושא מלחיץ אותך, אני מקווה שתוכל להתחיל חיי מין נפלאים בהתחלה גם ללא חדירה. יש המון דברים נפלאים אחרים בתפריט!! ובינתיים תקבע אצל אורולוג מומחה בבריאות מינית לצורך בדיקה והרגעה.

08/04/2024 | 14:17 | מאת: יגאל

צהריים טובים, בן 28 רווק ללא נסיון מיני. מזה כשנה חווה זקפות ספונטניות בכמות גדולה יש לציין שזה יותר מלאות של הפין לא זקפה מלאה ברוב המקרים . הפין מתמלא ומתארך בעיקר בזמן רגיעה/נהיגה/מנוחה..כל האיזור הפנימי האחורי של הפין מעל רצפת האגן באיזור של הבטן התחתונה מרגיש דחף כזה אפשר לנסות להקביל את זה לדיגדוג קל וצורך לצאת החוצה כזה לכן בסופו של דבר הפין מקבל את המסר ומתמלא ..כאשר מגיע לשפיכה זה מקל קצת על התופעה מבחינת האיזור הפנימי הוא נרגע.. אך אחרי חצי שעה בערך ניתן לראות שוב את הפין מתארך לעתים זאת אומרת את הפין זה לא מרגיע עד הסוף. יש לציין שהפין שלי ברוב היום קשיח אך לא עומד הוא במצב רפוי אך די נוקשה ובלילה לקראת השינה הוא די רך. עברתי בתחילת התופעה בדיקות הורמונליות שיצאו תקינות. כאשר אני עסוק ממש בשיחה בחנות/באירוע אני שוכח מזה ולא מרגיש את התופעה כמו כן אם אני מקבל את התופעה וחושב עליה יותר זה מתעצם והפין מזדקף יותר. זה ממש כמו קפיץ במהלך היום שרוצה לצאת. השאלה שלי למה זה קשור? חוסר בזוגיות? אולי בגלל העבודה שאני מובטל כבר שנתיים? ציפרלקס לא עזר לי..שיחות עם פסיכולוג וסקסולוג לא עזרו לאורולוג אין מה לעשות…אשמח להמלצה מדובר בסיוט

מדובר בעוררות מינית בריאה ותקינה, והשאלה מדוע אתה חווה משהו טוב ובריא כסיוט. אולי כאן הבעיה. זה ימשיך לקרות גם אם תהיה בזוגיות וגם כל עוד אתה צעיר, בריא ובעל חשקים תקינים. זה לא קשור לעובדה שאתה מובטל. לא הייתי נותן ציפרלקס לכך, אלא לתופעות רגשיות נלוות. שיחות עם סקסולוג יכולות לסייע, בתנאי שמדובר במישהו מוסמך שאתה גם מרגיש בטוח וסומך עליו. עדיף רופא בעל תעודה בבריאות מינית. לאורולוג אין מה לעשות כי זו לא בעיה רפואית-אורולוגית, אלא יותר רגשית.

08/04/2024 | 13:58 | מאת: נננ אנונימי

שלום פרופסור, מאונן פעם ביום ולא מרגיש מסופק. יש לציין שאני גומר מהר.. השאלה שלי האם במידה ואעכב את הגמירה בכמה דקות זה יכול לגרום לתחושת פורקן יותר גדולה? ואורגזמה יותר חזקה? תודה

כן, יכולת להחליט על עיתוי הגמירה ויכולת להאריך את ההנאה ברמות ריגוש שונות יכולות לתת תחושת סיפוק משמעותית יותר. תפנה לטיפול מיני בשפיכה המהירה דרך אתר איט״ם. אם יש לך בת זוג תפנו יחד

וניתן גם לפנות למרכז לבריאות מינית, אשר בהחלט מהווה מקום מתאים לבירור ולטיפול, שכן במרכז יש צוות רב מקצועי המאפשר התייחסות הוליטסית לכלל המרכיבים - רפואי, רגשי וזוגי.

03/04/2024 | 14:18 | מאת: ניר

שלום, קוראים לי ניר, אני בן 32, בדרך כלל אחרי אוננות של פעם ביום או אפלו פעם בכמה ימים, אני מתחיל להזיע ממש חזק, והזיעה ממש מסריחה יותר מזיעה רגילה, בנוסף אני נגמר מעייפות והריכוז שלי נפגע, אני גם מרגיש תשוש ובלי כוח, אני מרגיש מחוסר אנרגיה, ולפעמים יש גן ריח לא נעים שיוצא לי מהפה. אני לא יודע למה אני נזכר עכשיו, אבל מאז ומתמיד אני מכיר את התופעה הזאת אצלי, האם זה משהו חריג שאמור להדאיג אותי? או שזה דבר נורמלי ונפוץ? האם כדאי מבחינה בריאותית בפרט לאור מה שתיארתי להפסיק לאונן?

אין קשר בין האוננות לבין ריח הזיעה או ריח הפה. הם קשורים יותר לדברים שאתה אוכל. לגבי תחושת התשישות והעייפות - יש תסמונת מחלה לאחר אורגזמה - POIS - Post Orgasmic Illness Syndrome ומה שאתה מתאר מזכיר את זה. זה לא מסוכן ואל תפסיק אוננות בגלל זה , בייחוד אם אתה נהנה מכך. כתבתי על כך כאן כמה פעמים (היעזר במנוע החיפוש של הפורום). כדאי להתייעץ עם רופא מומחה בבריאות מינית לצורך מציאת דרכים להקלה.

03/04/2024 | 13:25 | מאת: אבי

אני בן 33 ואני מרגיש שאני לא פולט מספיק זרע בעת השפיכה, ולדעתי אני יכול להנות יותר אם הכמות יתרבה, רציתי לדעת האם יש כל מיני תרופות שיכולות להגביר את כמות נוזל הזרע, כמו ויאגרה או משהו דומה?

אין קשר בין ההנאה לבין כמות הפליטה. שום קשר. אין תרופות שמגבירות את הכמות. ויאגרה היא תרופה לשיפור הזקפה. אם תימנע יומיים שלושה תצא כמות גדולה יותר.

האם שימוש בתוסף תזונה אחד של שניהם יכול לעזור בבעיות זקפה קלות? אני בן 44, בריא מאוד, בלילה וגם בבוקר יש זקפה חזקה אך בשעת סקס המון פעמים נופל לי ואין לי שום חרדת ביצוע. קראתי ששני המרכיבים האלו יכולים לסייע, תודה!

זה לא יכול להזיק, אך ספק אם זה יכול לסייע אצל מישהו בריא לחלוטין עם זקפות מצויינות. בחרדת ביצוע אתה צריך לטפל בחרדה. לא בניסיון לשפר את הביצוע.

אבל אין לי חרדת ביצוע...אולי זה יעזור? אולי יש משהו אחר מומלץ חוץ מויאגרה,סיאליס?

30/03/2024 | 06:25 | מאת: אור

שלום. יש לנו תינוק בן 8 חודשים ומהרגע שהוא נולד כל פעם שבעלי מחזיק אותו יש לו זקפה. מיד אחרי הלידה, עם כל ההתרגשות, לא ראיתי בזה משהו חריג וחשבתי שזה יכול לקרות מרוב התרגשות. אבל אני רואה שזה עדיין קורה וזה מתחיל להטריד אותי (חשוב לי לציין למען הסר ספק שבעלי הוא אדם נורמטיבי ללא נטיות מיניות חולניות וגם הוא לא מצליח להסביר את זה וסובל מזה גם כן). האם זה משהו שניתן לטפל בו?

שלום לך טיפול תמיד יכול לעזור , ביחוד כאשר כל אחד מכם מוטרד מהסיטואציה. לא ברור מהתכתבות קצרה מה הרקע לכך שיש לבעלך זקפה במצבים האלה, בכל מקרה הכי חשוב היחסים הזוגיים והאינטימיים ביניכם. תפנו למטפל מיני עם רקע בטיפול זוגי באתר איט״ם

ניתן לפנות גם למרכז לבריאות מינית, אשר מהווה בהחלט מקום מתאים לבירור ולטיפול, שכן ההתייחסות הוליטסית לכלל המרכיבים - רפואי, רגשי וזוגי.

שלום רב, לאחר 2 בדיקות זרע לא תקינות שבמסגרתן עלה אזוספרמיה, ומבדיקה גופנית עלה ואריקוצלה דרגה 2-3 באשך שמאל הופנתי לבדיקות הבאות שאלו תוצאותן: טוטסטרון - 20.4 nmol/l LH - 3.6 lu/l FSH - 20.6 lu/l פרולקטין - 106 nlu/l קריוטיפ - תקין כרומוזום Y - תקין אולטרסאונד אשכים - האפידידימוס . משמאל עם תהליך נוזלי בקוטר כ- 3 מ"מ.epididimal cyst מימין הודגמו כלי מצולצלים , מרובים.הבעיקר בחלק הפרוקסימלי בזמן לחץ מוגבר הודגם הרחבה ורידית עד 4.9 מ"מ ללא היפוך זרימה. משמאל הודגמו כלי דם מרובים , מצולצלים בחלק הלטראל. בזמן לחץ מוגבר הודגם הרחבה ורידית עד 4.1 מ"מ ללא היפוך זרימה. הממצאים מתאימים לvaricocele מימין ומשמאל. אשכים ללא ממצא מיוחד. קטנים יחסית. אפידידימוס שמור- epididimal cyst משמאל. ‏varicocele דו צדדי האם לאור בדיוק אלו יש לבצע המשך בירור או שהסיכוי להוצאת זרע תקין אינה קיימת? תודה רבה מראש

כדאי שתתייעץ בפורום העוסק בפריון בכלל ופיריון הגבר בפרט.

21/03/2024 | 16:29 | מאת: כאב ראש באוננות

כל פעם שאני מתחיל לאונן כואב לי הראש מה לעשות כי זה כואב בטרוף

בן כמה אתה? האם יש רקע רפואי? נוטל תרופות? מה קורה ביחסי מין?

16/03/2024 | 18:00 | מאת: מריה

היי (: הפרטנר שלי לא מצליח לגמור איתי הוא יכול לבדוק אצל רופא וכו אבל אני רוצה להתייעץ מה אני יכולה לעשות מהצד שלי? הוא נוטל איזשהו כדור ממשפחת ציפרלקס אז אני יודעת מניסיון והוא גם אמר לי שזה יותר קשה לגמור ככה. הוא כן נמשך ונהנה עם עצמו הוא יכול לגמור , אומר שלוקח לו שעה בערך ושהוא חושב שיש לו סף רגש נמוך באיבר מין אולי זה מסיבות רגשיות-אנחנו חברים טובים והתחלנו לצאת... מבחינתו הוא רוצה שנהיה זוג ואני הרבה יותר מהוססת. אני אוהבת אותו מאוד וקצת מאוהבת וקצת נמשכת אבל לא יודעת אם אני רוצה להתחייב אליו לכל החיים כבן זוג אז זה מלחיץ אותי , ואולי גם אותו ולכן קשה לו... אבל הוא אומר שהוא לא לחוץ כשאנחנו שוכבים.

שלום לך השאלה שלך מאוד חשובה עבורכם וטוב שאת פונה. אנחנו מטפלים בבעיה שאת מתארת- שהחבר שלך לא גומר כשהוא איתך- בהצלחה. יש סיכוי גבוה שהרקע רגשי ויכול להיות גם קשור לחוסר בטחון שלך בקשר. חבל שתופעה זו תפגע בקשר שלכם, חשוב מאוד שתפנו יחד למרפאה מוסמכת לטיפול מיני או למטפל מיני עם רקע בטיפול זוגי דרך אתר איט״ם לטיפול מיני זוגי משולב

או מרכז לבריאות מינית, בהחלט מקום מתאים לבירור ולטיפול, שכן ההתייחסות הוליטסית לכלל המרכיבים - רפואי, רגשי וזוגי.

09/03/2024 | 23:03 | מאת: יואב

בן 54. בשנים האחרונות ירידה בזקפה. לפני כשנה רופא המשפחה רשם ויאגרה והבעיה נפתרה. הרופא שלח אותי לבדיקות דם שהיו תקינות. האם צריך בדיקות נוספות בכדי לשלול מחלת לב?.Us של הפין? אני עוסק בספורט, רזה ולא מעשן. תודה

בעיות זקפה אכן עשויות להוות סימפטום מקדים לסתימות בכלי דם, כי קודם כל נסתמים כלי הדם הקטנים והעדינים ביותר ורק לאחר כמה שנים יסתמו כלי דם בלב ו/או במח. אם אתה רוצה לשלול לחלוטין בעיה בלב, אז מעבר לבדיקות הדם כדאי לעשות גם ארגומטריה אחת לשנה, אשר יכולה לזהות בעיה בשלב מוקדם יחסית.

התשובה של מה שאני בא לשאול כנראה ״לא סביר שקרה משהו עקב המצב״ אבל אשאל בכל זאת לפני כשנה אני הייתי בבר עם חברה כששתיתי קצת בירה לאחר כמה דק הרגשתי צורך מאוד חזק למתן שתן. ואני מניח שבגלל האלכוהול (קראתי על זה קצת) היה לי צורך פתאומי ממש ממש חזק ללכת והשליטה שלי בלהתאפק הייתה פחות חזקה מבדרך כלל אז בכל גופי התאפקתי שלא ללכת כי רציתי להיות מנומס בנוסף לכך ואל תשאלו למה תוך כדי התאפקות ניסיתי להוציא קצת שתן לתחתון ולהחזיר ולהחזיק את כל שאר השתן אחרי מספר דקות של התאפקות חזקה ניסיתי ללכת להתרוקן בשירותים ופשוט משהו היה תקוע היה ממש קשה רק להתחיל לתת מתן שתן הייתי ממש צריך להתאמץ הזרם היה חלש ובאמצע פשוט לא הצלחתי להמשיך להתרוקן התקיעות הזאת הייתה במשך כמה ימים באותו זמן התחילו לי בעיות זיקפה לאחר כמה ימים התקיעות השתחררה והתחלתי להשתין יותר מבעבר כשהתקיעות השתחררה ראיתי שיפור בזיקפה אך עדיין הזיקפה לא חזקה או מחזיקה כמו לפני המקרה הזה ואני יודע שזה נשמע קצת מוזר או לא הגיוני אבל האם זה הגיוני שנוצר לי בעיות זיקפה עקב המצב הזה? אם כן למה ואיך ניתן לאבחן או לטפל? תודה מראש ד״ר על השאלה הארוכה והמוזרה הזו.

אכן כפי שסברת בהתחלה ״לא סביר שקרה משהו עקב המצב״. אבל חסרים הרבה פרטים בשאלה, כגון, גילך, מחלות רקע, שימוש בתרופות, מה קורה באוננות, האם אתה בזוגיות ועוד ועוד ועוד. אז לא סביר שנוצר בעיה גופנית, אך כן תתכן השפעה בשל הקשרים אחרים. אם זה מטריד אותך וגורם מצוקה, אני מציע שתתייעץ עם רופא מומחה בבריאות מינית (תחום פחות מוכר בארץ ויחסית מוזנח לצערי) - תוך התייחסות לגורמים רפואיים, רגשיים ואחרים. אל תתן לנושא להתקבע. ניתן לאבחן, לטפל ולשפר!

שלום ד״ר, עקב בעיות זיקפה, תכיפות למתן שתן, וכאבים פנימיים בפין בעיקר לאחר מין נשלחתי לעשות בדיקת ציסטוקופיה על מנת לשלול בעיה אורגנית של מנגנון הזיקפה מי ששלח אותי הוא ד״ר אפפל מהיחידה לנוירואורולוגיה ברמב״ם לפני הבדיקה הלכתי לאורולוג אחר כדי לקבל חוות דעת נוספת והוא לא הבין מה הקשר בין הבדיקה לבין אבחון בעיה במנגנון הזיקפה והציע לי לא לבצע את הבדיקה בנוסף לכך ד״ר אפפל הסביר לי מה גורם לבעיות זיקפה ואמר שהתסמינים שלי יכולים להעיד על בעיה שגורמת לבעיות זיקפה שהיא לא קלאסית כמו השאר אשמח לדעת אם יש קשר בין בדיקת הציסטוקופיה לבין אבחון בעיות זיקפה. תודה מראש

ד"ר אפפל עוסק רבות בבריאות מינית ויש לו מידע אורולוגי שלי אין, על כן כדאי להפנות אליו את השאלה ישירות. אני רק יכול לשער שהוא חשד בגורם כלשהו שעל מנת לאבחנו נדרשת בדיקת ציסטוסקופיה.

05/03/2024 | 20:08 | מאת: 444

פעם הייתי גומר תוך דקה והייתי מטופל בפלודיקייט ועכשיו אני לא גומר בחדירה/אוראלי רק בלאונן וגם זה אחרי הרבה דקות מה הפתרון לבעיה הזאת?

חסרים הרבה פרטים בשאלתך ואפילו את גילך איני יודע. היכולת לשפוך מושפעת מגורמים רבים. קושי להגיע לשפיכה עשוי להיגרם לדוגמה מגורמים רפואיים (כגון, תופעות לוואי של תרופות, בעיות עצביות ועוד), גורמים פסיכולוגיים (חרדה, עכבות ועוד) וזוגיים (סוג ואיכות הקשר לדוגמה). בהתאם גם תהליך האבחון וההתייחסות הטיפולית. העובדה שבאוננות אתה מצליח לגמור בכל זאת מכוונת לכך שהגורם פחות רפואי. גש לאבחון וטיפול ע"י רופא מומחה בבריאות מינית. בהצלחה רבה.

05/03/2024 | 10:23 | מאת: דוד

שלום בן 32 ובזמן האחרון לא עומד בכלל גם לאחר נטילת ג'ל ו ויאגרה פעם ב יש זיקפות בוקר

אם יש זקפות בוקר טובות זה מכוון שהגוף יודע לייצר זקפה. כלומר, הבעיה אינה גופנית. כנראה מדובר בחרדת ביצוע. הטיפול אינו ע"י שיפור הביצוע עם ג'ל ויאגרה אלא ע"י הפחתת החרדה. גש לאבחון וטיפול בהקדם, שכן לחרדת ביצוע אופי של כדור שלג ואם לא מטפלים היא גודלת. רופא מומחה בבריאות מינית - תוך התייחסות הוליסטית לגוף ולנפש - יכול לסייע רבות.

שלום אני בן 31 הרגשתי בעיית זקפה לראשונה לפני שנה וחצי מיד אחרי שהיה לי קורונה אבל זה לא היה כזה נורא, לאחר שבועיים שכבתי עם מישהי ובסוף האקט היא אוננה לי ואמרתי לה שתלחץ קצת חזק כי הזקפה גם לא הייתי חזקה ורציתי שיהיה יותר גירוי וכשגמרתי הרגשתי שהשפיכה לא יוצאת במלואה ובאותו לילה היה לי כאבים וגירוי בפין וגרם לי ללכת הרבה לשירותים הסתמינים של השתן המשיכו ובעיות זקפה ניהיו קצת יותר קשות עשיתי בדיקות שתן למיניהן צילום כליות דרכי שתן והייתי אצל מספר אורלוגים אף אחד לא ידע מה יש לי בגלל שכל הבדיקות תקינות אחד מהן טען שיש לי דלקת ערמונית לא כרונית, התסימינים של השתן וכאבי בטן תחתונה נרגעו עם הזמן אך הבעיות זקפה המשיכו אחד האורולוגים טען שזה בראש שלי ואין לי בעיה פיזית אך באופן מוזר אם אני מאונן ומרים קצת את הרגליים הזקפה שלי נהיית יותר חזקה ובמצב עמידה היא נחלשת עד למצב של כמעט רפוי. השאלה שלי מה לדעתך המקרה שלי האם זה נראה כמשהו שהוא פיזי שמצריך ממני לקחת כדורים וטיפולים תומכים או שזה נפשי מה עליי לעשות?מהנקודה הזאת בנתיים הציעו לי לקחת סיאליס של 5 מ"ג לפני אקט אך תא ניסיתי עדיין מחשש לתופעות לוואי.

סיפורך המורכב מכוון לכך שאם יש מרכיב פיזי הוא מינימלי ואין ספק שלמצב הרגשי והחרדה סביב הביצוע יש השלכה, אפילו בעת שאתה מאונן. גם אז אתה עסוק בלבדוק את עצמך. אני ממליץ שתיבדק ע"י רופא מומחה בבריאות מינית - אשר בקיא ברזי התפקוד המיני על כל מרכיביו - רפואי, רגשי, זוגי. זה לא רק אם עומד וכמה עומד, זה הרבה מעבר ועל כן הטיפול לא יכול להסתכם רק בכדורים לשיפור הזקפה, מבלי להתייחס למרכיבים האחרים. אל תדחה פניה וטיפול מתאים.

03/03/2024 | 09:22 | מאת: רונן

שלום ד"ר, אני בן 50 כבר 5-6 שנים שיש לי ירידה משמעותית בחשק המיני ובנוסף בעיית החזקת זיקפה. בדיקות טוסטוסטרון תקינה. שומר על אורך חיים ספורטיבי ללא בעיות פסיכולוגיות.משתמש בסיאליס 10-20 מג שעוזר חלקית. שאלתי האם ישנם תוספות מזון או תרופות אלטרנטיביות מוכחות שמומלץ לקחת במקביל כידי לשפר את החשק המיני / ביצועים ?? אני מאוד מתוסכל וכל עיצה תתקבל בברכה.

למרות כל הפרסומים המטעים אין תוספות מזון או תרופות אלטרנטיביות מוכחות שמשפרות את החשק המיני / ביצועים, בייחוד לאור העובדה שמצבך הרפואי ורמת ההורמונים תקינה. חשק הוא תחום מורכב אשר נושק לגומרים רפואיים, פסיכולוגיים וזוגיים. על כן ממליץ פגישה עם מומחה בבריאות מינית על מנת לערוך אבחון הוליסטי (לא רק רפואי) ולפיו לבנות תכנית מתאימה.

29/02/2024 | 15:19 | מאת: דוד בוסקילה

הקרדיולוג ביקש לא להעלות קצב לב בגלל הפרעות קצב . מאד משתוקק למין. פסיבי לגמרי (אני על הגב) בכל זאת הקצב משתולל. האם יש דרך להוריד את קצב הלב במהלך אורגזמה?

גם אם לא זזים כלל, קצב הלב יעלה. הוא לא עולה בשל המאמץ הפיזי, אלא בשל העוררות המינית. כדאי להתייעץ עם הקרדיולוג על איזה קצב ניתן להתפשר.

27/02/2024 | 07:26 | מאת: ראם

איזה תרופות יש לאימפוטנציה ואל תביא לי ויאגרה וכו' רק משהו שעושה תעבודה באמת?

התרופות שמאושרות לשימוש לטיפול בהפרעות בזקפה הן סילדנפיל (ויאגרה, תרים וכד'), טדלפיל (סיאליס, תרים) וורדנפיל (לויטרה). כמובן, כדי שטיפול יצליח יש לדעת כיצד לקחת ולהתייחס גם למרכיב רגשי.

25/02/2024 | 00:22 | מאת: Or

היי, אנחנו זוג בני 27 נשואים 6 שנים עם 2 ילדים קצת רקע.. כשהכרנו בעלי היה הכי טוב שלי, ממש מטורף. אפילו היינו עושים מספר פעמים ביום כמו שצריך. לא היה לילה בלי לעשות פעמיים באותו לילה.. מאז עבר זמן ומין הסתם עם השנים זה פוחת אבל עדיין תמיד היה למו ממש כיף והייתי מסופקת. לאחרונה פתאום התחילו להיות פקשושים.. גמירה נורא מהירה ברמת האחרי 2 דקות או לפעמים פחות גם אם זה יום אחרי יום לעיתים פתאום נופל לו וצריך להעמיד מחדש ותהליך (לפעמים זה קורה גם כמה פעמים באקט אחד ) וכשעומד אז עד שזה קורה הוא גומר גם מאוד מאןד מהר ולא מחכה על זה כדי שלא ייפול שוב אני מאוד מאוד פתוחה איתו ודיברנו בצורה של רוגע ללא שפיטה ושאלתי אפם זה אני או איך אני יכולה לעזור בנוגע לנפילה של האיבר הוא טוען שהוא בלחץ (היו לנו כבר כמה מקרים כאלה של לחץ ולקח לו המון המון זמן להשתחרר מזה ) הוא אפילו נלחץ להביא קונדום או איזה אפילו אסור לשניה לשנות תנוחה כי הוא בחרדה שאם הוא יוציא זה ייפול.. זה נהיה סיוט (מאמינה שבשבילו יותר) אבל ממש אני מרגישה לא מסופקת ובלי יכולת לשלוט על זה גם נורא פגועה. אני מנסה לא להראות לו ולתמוך בו ולהיות שם בשבילו ושיחות וסבלנות אבל אני מרגישה שקצת קצת נמאס לי.. האם יש משהו או איזן עזרה רפואית לזה? ראיתי שהוא כבר מחפש ויאגרה וכל מיני תרסיסים מוזרים באינטרנט וניכר שהמצב משפיע עליו. האם זה הכרחי?

לא, אין צורך לקחת טיפול תרופתי בלי אבחון רפואי רגשי אישי זוגי מקיף. לפעמים קורה לכל אחד שיש גמירה מהירה נקודתית, ירידה בזקפה נקודתית ואז יכול להתחיל לופ של לחץ ביצועי שגורם שוב לבעיה. לא צריך להחזיר זקפה אלא זה קורה מעצמו באוירה רגועה של מיינדפולנס כשיש גרוי . אנחנו מטפלים בבעיות האלה כל הזמן בהצלחה. תפנו יחד למרפאה מוסמכת לטיפול מיני או למטפל מיני מוסמך דרך אתר איט״ם לאבחון וטיפול

ויש גם מרפאות ומרכזים לבריאות מינית, שם הגישה הוליסטית (ביו-פסיכו-סוציאלית) - כלומר, הגישה והבירור יקחו בחשבון מרכיבי גוף, רגש וזוגיות.

24/02/2024 | 23:06 | מאת: קובי

שלום רב, אני בן 38 , בכושר גופני גבוה, ללא בעיות משקל , לא מעשן ולא נוטל כדורים. אני חש שמשהו בתפקוד המיני שלי ירד לגמרי. עד לפני כחודש חוויתי זקפה חזקה גם בעת קיום יחסים, גם בבוקר וגם מספר פעמים במהלך היום. בחודש האחרון אינני מצליח להגיע לזקפה חזקה, לא בעת אוננות ולא בעת קיום יחסים. איך מתחילים לטפל בבעיה?

אם זו ירידה פתאומית תוך כחודש זה מכוון בד"כ למרכיב רגשי. כדאי לעשו בדיקות לוודא שהכל בסדר ובמקביל לפנות להתייעצות של רופא מומחה בבריאות מינית על מנת לבדוק מה מסתתר.

23/02/2024 | 16:27 | מאת: מישהו

האם זה שייך כאבי ביצים+איזור המפשעה שאני מרגיש חרמנות מלהסתכל על בחורות/דוגמניות עירום/פורנו במחשב שלי?

החרמנות גורמת לגודש כלי דם במפשעה ובאשכים, אשר עשוייה להתבטא בלחץ וכאב קל. תפרוק.

21/02/2024 | 21:57 | מאת: דני

האם מותר להשתמש בסיאליס כשיש מצב של אאורטה מורחבת בגודל של 44 ללא שינוי מזה מספר שנים, לגבר בן 60 פלוס.

בעקרון לא אמורה להיות בעיה התוויית נגד בתחום הלב היא שימוש בניטראטים או בשבועות לאחר אירוע לב. בכל מקרה של חשש רצוי להתייעץ עם הקרידולוג/ית.

בן 51, מזה 3 שנים סובל מעקמת בפין לצד שמאל. עקמת של 90 מעלות. עם הפרעה בקיום יחסים וכאבים בזמן זיקפה. הייתי אצל 2 אורולוגים, אחד מהם הציע ניתוח והשני הציע טיפול במתיחה ויישור בשיטה שנקראת RestoreX (ריסטורקס). אני מתלבט מכיוון שמפחיד אותי ניתוח בפין וגם הרופא אמר שהפין מתקצר לאחר הניתוח. האם כדאי לנסות את הטיפול השמרני יותר (קראתי לא מעט מחקרים וחוות דעת חיוביות על הטיפול עם ריסטורקס) מה דעתכם?

כבר שאלת. כבר עניתי. אני תמיד בעד לנסות טיפול שמרני קודם.

15/02/2024 | 16:05 | מאת: אנונימי

שלום דוקטור, עקמת פין בזמן זיקפה זה משהו ידוע ומוכר בשם מחלת הפירוני. אצלי יש עקמת בפין שלא הייתה לפני במצב רפוי בעיקר לאחר אוננות אני רואה עקמת לצד שמאל כמו בננה כזאת בנוסף לאחר יחסי מין לרוב יש לי כאבים פנימיים (לא תמיד כואב לאחר יחסי מין וזה קורה ב99 אחוז לאחר יחסי מין) יש לי גם בעיות זיקפה אורולוג בדק אותי פיזית אך העקמת נראת לעין ישר לאחר שפיכה ולאט לאט חוזרת למקומה. האם זו עדות לצלקת בפין או עקמת מסוימת? איזו בדיקה ניתן לבצע? הבנתי שיש שתי סוגי אולטרסאונד

19/02/2024 | 15:48 | מאת: יניב

האם ממליץ במצב כזה להשתמש בריסטורקס?

על מנת להדגים צלקת יש לעשות אולטרה סאונד של הפין. אם רוצים גם לבדוק זרימה ניתן לעשות דופלקס. מכשיר ריסטורקס עשוי לסייע קלות אך כרוך בהרבה התעסקות וצורך בהתמדה רבה.

היי ד"ר חרותי ישנה טענה רווחת שמסקרן אותי מאד אם היא נכונה והיא משליכה גם על לבטים שלי בקשרים עם בנות. הטענה היא שכל אישה סטרייטית ובריאה מינית, בהינתן הגבר המושך הנכון שעומד מולה , תיפתח אליו מינית במיידי או לפחות במהירות רבה של לא יוצר מ2-3 מפגשים. כלומר לכל בחורה בריאה מינית וסטרייטית, תן לה גבר מספיק חתיך לטעמה, שיהיה אפילו מהוליווד, והיא תרצה להכנס איתו למטה במהירות ובקושי תצליח להתאפק. בוא נגיד , גג עד 4 פגישות. אמנם לכל בחורה יש טייפקאסט אחר, הגבר שעליו אני מדבר הוא לא אותו גבר לכולן. אבל לכל אחת יש גבר כזה. אצל אחת הוא בראד פיט, אצל השניה יהודה לוי, אצל השלישית ריאן גוסלינג יודע שאין כאן מדע מדוייק אבל האם לפי האינטואיציה של ד"ר חרותי הטענה נכונה? אשמח לדעת את האמת יודע שסקסולוגים אוהבים להגיד שזה לא נכון כדי להשכין שלום בין בני זוג שהפתיחות המינית בינהם לוקחת זמן...אבל אשמח לתשובה הכי כנה.

התשובה הכי כנה היא שזה לא נכון. אתה מתיחס למשיכה לפי המראה, לרוב המשיכה קשורה גם למראה וגם לבן אדם. לא תמיד מרגישים משיכה מהפגישות הראשונות, לפעמים זה תהליך שלוקח זמן, וזה שונה אצל כל אחד ואחת. למה אתה שואל את זה? מה מטריד אותך?

12/02/2024 | 13:12 | מאת: Shaool

אני אתחיל מהסוף לא עומד לי בסקס בכלל הוא אפילו מתקווץ נורא כאילו אני בבריכת קרחונים תמיד נמשכתי לנשים נחשפתי לפורנו לראשונה בגיל 13 היום אני 19 תמיד הסתכלתי שם רק על הבנות לרוב ראיתי לסביות אבל מתי שהייתי בסיטואציות מיניות כאילו אני לא שם הוא לא מתפקד ואני כבר עם מישהי מעלי ואני מתחנן כבר שיעבוד אני בחור צעיר נראה טוב עושה כושר אבל כל פעם שאני נמצא בסיטואציה זה לא עובד סיפרתי את זה לחבר טוב והוא צחק עלי ועד עכשיו אומר לי שאני הומו זה ממש ריסק לי את הביטחון וזה כל הזמן מנגן לי בראש אני פוחד שאני בחיים לא אצליח לשכב עם מישהי ניסיתי כבר שבע פעמים עד שהוא עמד קצת הוא לא נכנס ואני הורדתי את הצפיה בפורנו למשך חודשיים ועדיין חוץ ממלא חלומות רטובים לא עבד יש לציין שבפורנו הוא עומד יחסית טוב רוב הפעמים עשיתי בדיקת טוסטסטרון טוטאל ויצא לי 14 טוטאל אני מרוסק מהפעם האחרונה שזה לא עבד זה הרס לי מערכות יחסים שלא נכנסתי אליהם מפחד שלא יעבוד ובכללי את החיים הצעירים שיכלו להיות מאוד מזהירים כי באמת שאני יכולתי לזמן הרבה סיטואציות בזמן קצר כרגע מהפעם האחרונה שניסיתי עברה שנה וחצי ואני לא מסוגל יותר ככה זה קורע אותי ועושה לי חרדה ודיכאונות מה אני יכול לעשות ? הלכתי לאורולוג אמר שהכל תקין אני לא רוצה להיות תלוי בתכשירים כל החיים בא לי סקס מתי שזורם לא רוצה לתכנן מראש

החבר שלך פגע בך ואתה לא צריך לתת לו כח להרוס לך את הבטחון. אתה מתאר מצב שבזמן יחסי מין אתה בלחץ ומנסה לגרום לפין לעמוד. זה לא עובד ככה. כשאתה במצב רגוע עם אשה, מרוכז בעצמך ובה לסרוגין בכיף, כשיהיה גרוי הזקפה תקרה מעצמה. המח שלך יתן פקודה לגוף להזרים את הדם לאיבר המין, זה קורה רק כשאתה לא במתח, רגוע ומרוכז בחוויה. תפנה למרפאה מוסמכת לטיפול מיני דרך אתר איט״ם לשם אבחון מקיף רפואי/ רגשי, לפי זה יחליטו על הטיפול

10/02/2024 | 22:03 | מאת: אלעד

היי פרופ' חרותי אני בן 39 ידוע שיש קשר בין מועד האורגזמה האחרונה שלך, לבין איכות הסקס שתעשה עכשיו. כלומר אם אני עושה עכשיו סקס, ולפני כמה שעות אוננתי, אז הגמירה תהיה איטית אם לא אוננתי שבוע, הגמירה תהיה מהירה כנ"ל לגבי תשוקה, זיקפה , ביצועים טיב הסקס נקבע הרבה לפי המועד האחרון שבו פלטת זרע. השאלה שלי: מה לדעתך המועד האופטימלי למרווח זמן בין אוננות אחרונה לבין סקס? אם לדוגמה יש לי סקס עם מישהי יום חמישי, באיזה יום הכי מומלץ שאפסיק לאונן? יודע שתקופה רפרקטיבית משתנה ושזה תלוי גיל, הורמונים ועוד ועוד...כמו כל דבר בחיים "מאד תלוי ומשתנה" אבל אשמח לכלל אצבע,בערך. אני בן 39. מנוסה מינית

יצאת מנקודת הנחה נכונה באופן כללי, אך היא מאוד תלויה בבן אדם ומאוד משתנה באדם אחד למשנהו. כמו כן היא אינה פיזיולוגית בלבד (כלומר, פרק זמן), אלא גם תלוית סיטואציה, רגש, פרטנר ועוד. על כן אני נזהר ואיני נותן כלל אצבע. על כן אני מציע שתתנסה עם עצמך ותבדוק מה קורה אם אוננת שעתיים לפני, שש שעות לפני ויומיים לפני סקס ותראה מה טוב ונעים לך. גם זה עשוי להשתנות :)

09/02/2024 | 17:31 | מאת: רינת

שואלת בשביל בעלי שהוא יושב בכסא אז הוא לוחץ על הטוסיק שכורם לכאבים מטורפים באשכים וגם לשים שם כרית לא עזר מה כן יכול לעזור ?

אני לא יודע למה הוא יושב על כסא, בן כמה הוא ומה מצבו הרפואי. מומלץ לשחרר לחץ כל 20 דקות ע"י הרמת הגוף באמצעות הידיים (פוש-אפ). זה משהו בסיסי שמלמדים בתקופת השיקום. אם עבר.

09/02/2024 | 11:58 | מאת: נתי

שלום אני רווק חרדי בן 35. אני בתול אבל הייתי במספר מצומצם של סיטואציות מיניות ויש לי כמה שאלות על עצמי. 1, אני מתחרמן ממש מהר, אני יכול לדבר עם בחורה, הסיכוי שיקרה משו ממש אבל ממש נמוך ויש לי זקפה ואפילו יכול לטפטף לי. 2, בהמשך ל1 כשהייתי בסיטואציות המיניות גמרתי ממש אבל ממש מהר, יכולתי לגמור כבר בשלב של החיבוקים והנגיעות עוד לפני שהתפשטנו, אני יודע שיש מושג של שפיכה מהירה אבל מרגיש לי שזה ממש מוגזם האם יש מצב שזה ככה רק כי אני בתול ולא באמת נמצא בסיטואציות מיניות? 3, אני מתעורר רטוב המון פעמים, לפעמים מתעורר תוך כדי, לפעמים רק בבוקר רואה שהרטבתי, האם זה נורמלי או קשור לזה שאני בתול או נשמע כבר מוגזם? 4, בסיטואציות המיניות (שהיו עם סתם בנות שהצלחתי להביא למיטה ולא מישהיא שבאמת אהבתי) הייתי מאוד חרמן ודלוק אבל כל הסיטטואציה הגעילה אותי, הגעיל אותי הזיעה של הבחורה, לגעת בה למטה וכו, ובנוסף לאחר שגמרתי נגמר לי הכוח, האם זה נורמל?. 5, אני עכשיו בקשר רציני עם בחורה, אין נגיעות ביננו אבל כמעט כל הזמן שאני מדבר איתה(גם בטלפו ובהתכתבות) יש לי זקפה, זה גם מלחיץ אותי שזה מוגזם.

שלום לך זה שאתה מאוד חרמן ומגורה זה טבעי , כנראה שיש לך שפיכה מהירה ואפשר לטפל בזה. אם בבוקר אתה מתעורר אחרי שהיתה לך שפיכה בלילה גם זה טבעי ונורמלי. האם אתה מרשה לעצמך לאונן? בקשר לדחיה מנוזלי הגוף של האשה זה יכול להוות בעיה וגם בקשר לשפיכה המהירה תפנה לטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט״ם

1. תקין. נורמלי. מצביע על בריאות מינית איתנה. 2. בהחלט ייתכן קשר. אם תהיה בקשר זוגי מתמשך תוכל ללמוד להתמקד בתחושות המיניות ולעכב את מועד השפיכה. במידת הצורך תוכל להיעזר בא.נשי מקצוע מתחום הבריאות המינית. 3. קשור לבריאות מינית תקינה. אם אינך פורק ע"י אוננות (מסיבות דתיות) הגוף מוצא דרך לעשות זאת בעת השינה. 4. כפי שצייניתי - כנראה תלוי בסוג הקשר. כאשר תהיה בקשר זוגי מתוך אהבה ורגש, ולא רק מתוך צורך להגיע לפורקן, ייתכן והגועל שתיארת לא יהיה קיים כלל. 5. כמו סעיף 1. נורמלי. מאחל שהקשר יתפתח לזוגיות נפלאה.

15/02/2024 | 00:25 | מאת: נתי

תודה רבה על התשובה, 1, גם הטפטוף מעוררות מינית ללא מגע כלל זה נורמלי(סליחה שאני חוזר על עצמי). 2,אני אכן לא מאונן, אוננתי בחיי אולי 5 פעמים, יכול להיות שיש פה עניין דתי, אבל למען האמת זה ממש לא מדבר אלי, לא מגרה אותי ולא מתחשק לי, זה היה בעיקר כדי לראות במה מדובר או אחרי שסתם הייתי מגורה מינית נגעתי בעצמי עד שגמרתי. אבל ביום יום אין לי שום תשוקה לזה וכלום. זה נורמלי?. 3, יש דרך להתמודד עם הזקפה והטפטוף הלא רצויים? זה נהיה לא נעים שניתן לראות את הזקפה והרטיבות.

1, גם הטפטוף מעוררות מינית ללא מגע כלל זה נורמלי. 2, זה נורמלי. 3, אין דרך להתמודד עם הזקפה והטפטוף הלא רצויים, שכן מדובר בתהליך בריא. לא בתהליך חולני. גש להתייעצות עם רופא מומחה בבריאות מינית על מנת לעבוד על מפלס החרדה. פה זה מענה ראשוני בלבד.

08/02/2024 | 15:21 | מאת: שרון

האם לאונן ולעכב תאורגזמה זה גןרם לכאבי ביצים או שיש דברים אחרים שמכאיבים להם

מה שגורם לכאבי ביצים זה גודש בכלי הדם. אם אתה מעכב את האורגזמה, אך בסוף פורק, אזי תגיע לאורגזמה עוצמתית יותר. לאחר הפריקה, הדם שגדש את כלי הדם עוזב והכאב חולף לגמרי.

07/02/2024 | 13:07 | מאת: אלי

היי מה משך הזמן הממוצע שנדרש להתאוששות בין גמירה לבין גמירה חוזרת, לאדם בן 40? ועד כמה ויאגרה וסיאליס מאריכים את התקופה

הממוצע בגיל 40 היא כשעתיים, אך כזכור ממוצע הוא ממוצע ויש כאלו שיוכלו לחזור לסיבוב נוסף תוך רבע שעה ולאחרים זה ייקח 4 שעות ויותר. יש השפעה של גורמים רגשיים וחברתיים גם כן, אשר יש לקחת בחשבון. ויאגרה וסיאליס אינם מאריכים את התקופה הרפרקטורית, אלא מקצרים אותה. כלומר, מאפשרים לזקפה נוספת להיווצר מהר יותר.

05/02/2024 | 19:38 | מאת: Nano2020

בזמן האחרון כשאני בזקפה החלק של הכיפה מרגיש ממש רפוי וכשאני לוחץ ממש חזק לא מרגיש כלום.

זקפה נוצרת על ידי כניסת דם אל איבר המין. עם זאת, הדם כמעט ואינו מגיע אל אזור הכיפה הספוגי ועל כן אתה מרגיש אזור זה רפוי יותר. זה תקין.

05/02/2024 | 15:51 | מאת: גיא

היי אני בן 36 שמתי לב שויאגרה 100 מ"ג משפיעה עליי ככל הנראה לזמן קצר יחסית, שעה וחצי שעתיים משפיעה טוב אבל קצת זמן ניסיתי כמה פעמים בודדות סיאליס 20 מ"ג ולא ברור לי עדיין אם זה משפיע או לא בקרוב יש לי סקס עם בת זוג חדשה אני רוצה תוצאה מיטבית האם אוכל ליטול גם ויאגרה 100 מג וגם סיאליס 20 מג בו זמנית? להיות מכוסה מכל הכיוונים - ויאגרה בשביל האיכות וסיאליס בשביל משך זמן. כלומר ויאגרה 100 וסיאליס 20 ביחד יכולים להזיק?

אין טעם לקחת ויאגרה וסיאליס יחד במינונים שפירטת. רק תחווה יותר תופעות לוואי. לשתיהן בדיוק אותו מנגנון פעולה, רק משך ההשפעה שונה בינן. ויאגרה עד 12 שעות וסיאליס עד 36 שעות. נשאלת השאלה מדוע בחור צעיר ובריא בן 36 נזקק לכדורים אלו? אם הסיבה היא חרדת ביצוע, אז הטיפול צריך להיות ממוקד בהפחתת החרדה ולא בניסיון לשפר את הביצוע. והבין יבין.

05/02/2024 | 05:53 | מאת: יהודה

אני עד לא מזמן הייתי מגיע לאורגזמה מאו מהר כנ"ל באוננות אבל עכשיו זה התהפך לרעה ולא גומר בכלל רק עם האקט הנ"ל וגם האיבר מין לא עומד זה שייך אם אני שם קונדום/סקס/פרוסטטה קצת גדולה ?

קונדום, פרוסטטה מוגדלת בהחלט עשויים להיות קשורים. אך גם גורמים אחרים. לא פירטת מאומה - אפילו את גילך איני יודע, או תרופות שעשויות לגרום לכך, איכות הקשר הזוגי ועוד.

שלום דוקטור חרותי אני בן 34, רווק מאז ומתמיד היה לי קושי לצאת עם בחורות שעוקפות אותי בפרמטר משמעותי כלשהו: בחורות שמרוויחות יותר, בחורות במעמד גבוה יותר, מפקדות בצבא, בחורות שחזקות ממני פיזית (אמנם אני מאמן כושר חזק ובתחרויות, אבל נתקלתי באתלטית שיצאחי איתה לדייט והתברר שמרימה יותר ממני) הדברים אמורים גם כשהבחורה בעניין שלי - הייתי דוחה פעם אחר פעם אופציות כי מצאתי שהבחורה מעליי בפרמטר משמעותי. מן הכלל אל הפרט: כיום אני יוצא עם מנהלת משאבי אנוש ומוקד טלפוני בחברה סלולרית, יש תחתיה כ65 עובדים. אמנם גם אני בעל תפקיד יחסית בכיר, ולטעמי אני כנראה מרוויח יותר ממני, אבל תחתיי יש אולי 2-3 אנשים בצוות. תחתיה בין 40-65 איש....רובם בחורים צעירים שעובדים בחברה כעבודה זמנית...ועדיין. זה מציק לי עד כדי קושי משמעותי להתקדם איתה. ועכשיו אמקד את השאלה : 1.האם התופעה שאני מתאר היא נפוצה אצל גברים אחרים? לא שואל אם תקינה, אלא עד כמה היא קיימת ורווחת, או שזאת שריטה שאני המצאתי. 2.האם התופעה הזאת תקינה? (קודם שאלתי אם התופעה נפוצה, כרגע שואל אם היא תקינה, לא שואל אם היא שוביניסטית או נכונה, אלא אם תקינה מבחינה סקסולוגית פסיכולוגית ...מחפש תשובה כנה ואמיתית) 3.כיצד ניתן לפתור בעיה כזאת? אשמח לכיוון כללי בכמה מילים...מניין זה נובע, עקרונות מנחים. בתודה מראש

שלום ירון חשוב מאוד שיש לך מודעות פסיכולוגית למה שמטריד אותך ושאתה לוקח אחריות כדי לא לטרפד סיכוי לקשר טוב, וטוב שאתה פונה. התופעה שאתה מתאר מוכרת, היא מבטאת קושי וכדאי לטפל בה כי כפי שאתה מציין זה יכול ליצור מתח ומאבקי כח בקשר. הסיבות יכולות להיות סוציולוגיות ורגשיות. מבחינה סוציולוגית יש שינויים גדולים מאוד בתפקידי גברים ונשים שלעיתים מבלבלים ויוצרים מתח זוגי. מבחינה רגשית אישית נראה שאולי יש לך הערכה עצמית נמוכה וחוסר בטחון שבגלל זה הדימוי שלך בעיני עצמך והאגו שלך תלוי בהשוואה עם נתונים מסוימים של בת הזוג. ממליצה על טיפול פסיכולוגי

30/01/2024 | 19:47 | מאת: יוני

היי ד״ר, אני נשוי שנה וחצי - יש בנינו משיכה מעולה והכל עבד טוב במשך הרבה זמן, ב4 חודשים האחרונים אני סובל מבעיות זיקפה. אנחנו מתחילים את האקט ובאמצע הוא נופל ולא מצליחים להחזיר אותו וגם אם כן הוא נופל עוד פעם לפני החדירה- אנחנו מוותרים בשל חוסר ההצלחה ואחר כך יש לי קרי לילה. אחרי שלא צלחנו הרבה פעמים ניסיתי לאונן כי חשבתי שאולי מדובר בחרדת ביצוע וגם אז הזקפה הייתה חלשה ולא יציבה. המצב הנפשי שלי בסדר אבל מרגיש גם חשק מיני ירוד מהרגיל בחודשים האלה. אשמח מאוד לשמוע לדעתך ומה כדאי לעשות. חושש שמדובר בבעיה רפואית. תודה!

לא יודע כלום על הרקע שלך וגם לא אפילו לא בן כמה אתה. כאשר יש חשש לגורם רפואי יש לערוך בדיקות על מנת לשלול אותו. ייתכן שאפילו באוננות אתה בודק את עצמך, מה שעשוי להשפיע על איכות הזקפה. ממליץ שתפנה להתייעצות עם רופא מומחה בבריאות מינית וסקסולוגיה - כך ניתן לבדוק בהקשר גופני ורגשי גם יחד.

29/01/2024 | 23:25 | מאת: רוני

דר שלום איך אומרים עד לא מזמן רק הרוח הייתה עוברת על ידי והיה עומד לי בן 45 הלכתי לאורולוג ושלח אותי לבדיקות Tsh 1.11 Fsh 2.07 Lh 2.1 פרולקטין 163.65 טסטוסטרון 13.23 גלוקוז 84 קרטנין 0.76 Egfreiu 110 צילום דרכי שתן ערמונית 3*3.9*3.2 סמ 20 גרם זקפות בוקר וגם בלילה יש ואם קצת יותר זמן מהרגיל באוננות הוא מחזיק לא נסיתי עדין מאז עם האישה לחוץ האם הנתונים הפיזים תקינים? תודה

הנתונים הפיזים תקינים. הפורום אינו תחליף למפגש עם הרופא.ה. תודה

29/01/2024 | 19:08 | מאת: עמרי

שלום פרופסור חרותי, בן 27 רווק עדיין לא קיימתי יחסים. באופן כללי מגורה וחרמן מאונן במוצע פעם ביום מתרגש מכל שיח עם בחורה אפילו בטלפון וזה מתחיל להעיק שהכל סביב גירוי מיני כבר לא יודע מה לעשות. לאחר שפיכה אני שם לב שהפין עדיין זקוף זה משתנה בין פעם לפעם אבל באופן כללי קורה הרבה פעמים שמספר דקות הפין נשאר זקוף לאחר השפיכה..האם זקפה ושפיכה אמורים להיות תלויים אחד בשני? והאם הפין חייב לרדת ישר אחרי שפיכה? יש מצב שגם אחרי שפיכה יש עדיין גירוי קל שאני ממשיך לשפשף עם זקפה ויוצא שאריות קטנות של נוזל והאם המצב תקין? כמו כן גם זמן רב לאחר השפיכה הפין אמנם יורד אך נשאר קשיח וגם באופן כללי הוא די קשיח למגע רוב היום אלא אם כן אני נח מתחת לשמיכה כאשר חם ובשעות הערב ניתן להרגיש אותו רך יותר משאר היום. מה זה אומר פין קשיח במהלך היום? לא הכל הרי סביב עוררות מינית האם הגיוני שהפין שלי ככה? יש חוקיות בדברים האלה או יתכן שאצלי הפין די נוקשה גם בלי קשר לגירויים וכאלה. אורולוג שהייתי אצלו אמר שהמרקם של הפין תקין אבל הפין אכן נוקשה.. ולא שלח אותי לבצע עוד בדיקות וכו..מה עליי לעשות? האם אצל רוב האנשים הפין רך במהלך היום? תודה

זה תקין שלאחר שפיכה הפין עדיין זקוף קצת בקבוצת הגיל שלך למספר דקות. הפין אינו חייב לרדת ישר אחרי שפיכה. גם העובדה שיוצאות שאריות קטנות של נוזל היא תקינה, כמו צינור שלא יצאו ממנו כל המים. פין קשיח במהלך היום אומר שיש בו יותר דם. לא בהכרח בשל גירוי מיני. אין חוקיות בדברים האלה. עליך ללמוד את הגוף שלך, להכיר אותו עוד ועוד וללמוד להנות ממנו.

29/01/2024 | 10:53 | מאת: נאור

בחודשים האחרונים יש לי חשק מיני, וזיקפה אבל אני גומר בשפיכה בלי אורגזמה, אין לי! אין לי את העונג הזה שיש באורגזמה, מה ניתן לעשות?

שלום נאור, למה אתה מתכוון אחרי פגיעה מינית? מאז הארוע יש לך שפיכה בלי אורגזמה? אתה מדבר על אוננות או יחסי מין? התופעה הזאת מוכרת ואנחנו מטפלים בה. האם אתה במתח או לא מרוכז לקראת הגמירה? תפנה לטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט״ם לאבחון וטיפול

פרופסור חרותישלום רב. אני לוקח באופן קבוע אליקויסט, עקב חסר פרוטאין S (קרישיות יתר). אני חובה מזה זמן רב זקפה חלשה מאוד גם לאחר שימוש בסיאליס ( ביקרתי אצלך מספר פעמים לפני כשנתיים, גם עם אישתי). לאחרונה ראיתי סרטון בו אתה ממליץ על שימוש במשאבת ואקום START UP. אני מבקש לשאול האם אני יכול להשתמש במשאבת ואקום ללא חשש בגלל שאני נוטל אליקויסט תודה מראש עקיבא

עניתי למטה

פרופסור חרותישלום רב. אני לוקח באופן קבוע אליקויסט, עקב חסר פרוטאין S (קרישיות יתר). אני חובה מזה זמן רב זקפה חלשה מאוד גם לאחר שימוש בסיאליס ( ביקרתי אצלך מספר פעמים לפני כשנתיים, גם עם אישתי). לאחרונה ראיתי סרטון בו אתה ממליץ על שימוש במשאבת ואקום START UP. אני מבקש לשאול האם אני יכול להשתמש במשאבת ואקום ללא חשש בגלל שאני נוטל אליקויסט תודה מראש עקיבא

בדרך כלל אין בעיה לשלב משאיבת ואקום עם טיפול זה. צריך להיות זהירים ולא לעבור על פרק הזמן המומלץ.

18/01/2024 | 19:42 | מאת: אנונימי

שלום רב, בחור צעיר עוד מעט כבן 20 פניתי למרפאת שסק עקב בעיות זקיפה כאבים לאחר שפיכה ותכיפות בשתן. בקיצור הפנו אותי לייעוץ סקסולוגי +לקיחת כדור סיאליס 5 מ״ג יומי במשך חודש ולחזור אליהם לאחר שלושה חודשים ולביקורת. עכשיו חששות שיש לי. אני בחור צעיר לקיחת תרופות יכולה לגרום לי אולי לפתח תלות ומצד שני יכולה לגרום לי לשבור את מעגל של הבעיות זיקפה (במידה והבעיה פסיכולוגית ולא פיזית) בנוסף אני חושש מפריאפיזם שזה נזק בלתי הפיך לפין האם שווה את הסיכון של לקחת את הכדורים והאם הסיכוי לפריאפיזם נמוך גם אם זה כדור יומי?

הטיפול בחרדת ביצוע צריך להיות פסיכו-סקסואלי, כלומר ממוקד בהפחתת החרדה. אני אישית לא נוהג להשתמש בכדורים כקו ראשון, שכן הם מכוונים לביצוע וכל עוד יש חרדה, יעילות הכדורים נמוכה. בנוסף, ניתן לפתח תלות בכדורים (לא התמכרות, אלא חשש לנסות בלי). מצד שני, כדור לעיתים לשבור את כדור השלג המיני בו אתה נמצא. אין חשש לפריאפיזם משימוש בסיאליס.

12/01/2024 | 07:25 | מאת: דני

בן 30 ויש לי תסביכים על גודל איבר האורך הוא 11 ס"מ אישתי אומרת שהכל טוב אבל יודע שמשהו חסר. מה ניתן לעשות?

שמתי לינק לפודקאסט איתי בסקסאפיל לגבי הגודל. תקשיב. תחכים :)

אתה יכול בבקשה לפרט מה מפריע לך בגודל איבר המין? טוב שאשתך מחזקת אותך, חשוב שאתה תקבל את איבר המין שלך באהבה. הגודל מפריע לך בפועל להנות או לדעתך לגרום הנאה? אפשר להנות ולגרום הנאה עם כל גודל, לא מטפלים או עושים שינוי בגודל האיבר אלא בהתיחסות שלך לזה. האם זה סימבולי בשבילך לגבריות שלך? אם זה ימשיך להטריד אותך תפנה לטיפול מיני דרך אתר איט״ם

אל כל הנקודות החשובות שהעלתה מרים ברנר, אני מתייחס בפודקאסט. ממליץ לך להקשיב. מבטיח שאענה אם תהיינה עוד שאלות. אם יעלה צורך בטיפול - עדיף בשלב ראשון פגישה עם רופא מוסמך בבריאות מינית, אשר גם יוכל לבדוק על פי צורך.

11/01/2024 | 09:15 | מאת: א.אנונימי

אהלן ד ר חירותי. אני בחור בן 33 סובל מדליפה וורידית. האם ייתכן שהבעיה נוצרה מאוננות יתר? האם להמשיך לאונן עשוי להחמיר את הבעיה? שאלה נוספת , האם מכשיר וורטיקה עשוי לשפר מעט את המצב? תודה מראש על ההתיחסות.

לא סביר שדלף ורידי יקרה בשל אוננות יתר. אוננות לא עשויה להחמיר את הבעיה, אם היא מדמה חדירה (עם כף היד ועם חומר סיכה). מכשיר וורטיקה לא ישפר את המצב, שכן הוא נועד לסתימות בכלי הדם.

13/01/2024 | 12:17 | מאת: אנונימי

האם המכשיר אינו מטפל בבעיה של טיפול שנגזרת ממנו נעילה של הוורידים

המכשיר אינו מיועד לדלף ורידי.

.

14/01/2024 | 18:39 | מאת: ג'וני

במידה ובמשך שנים אוננתי ללא חומר סיכה, האם ייתכן שזה גרם לנזק? במידה וכן האם יש מה לעשות? תודה

שאלתך אינה ברורה. זה טיפול אשר מבוסס על גלי רדיו ואמור להקל על סתימות בעורקיקים של הפין.

היי בעבר כשהייתי לוקח ויאגרה 100 מ"ג, הזיקפה היתה מצויינת, כל זמן האקט ולפניו היה עומד לי (כלומר מרגע שהייתי ערום עם הבחורה, היה נעמד לי ישר) כיום , הוא לא עומד כל הזמן רק כשהבחורה משפשפת לי הוא נעמד סמוך לסקס וזה מותנה במחשבות מצידי. בנוסף, פעם כשהייתי עושה שעווה בביצים אצל אשה, היות ואני מרגיש שלם עם הזין שלי רק כשהוא עומד - אז הייתי לוקח 100 מג ויאגרה לפני השעווה והיה עומד כל הטיפול. היום 100 מג לא מעמיד לי את הזין עד הסוף בשעווה וזה גורם לי מבוכה, כי הזין שלי לא נראה טוב כשהוא רפוי. גם עם בנות זוג אני חש בושה להראות זין רפוי, כי הוא לא נראה טוב ולא גדול מספיק במצב רפוי. 1.האם כדאי שאנסה ויאגרה 125 מ"ג? באישור רופא כמובן 2.האם הסיטואציה שאני מתאר תקינה או דורשת בדיקות דם והורמונים? למה פעם היה עומד פול טיים והיום לא, עם אותו מינון ויאגרה?

1.האם כדאי שאנסה ויאגרה 125 מ"ג - לא. המינון המקסימלי הוא 100 מ"ג. 2.האם הסיטואציה שאני מתאר תקינה או דורשת בדיקות דם והורמונים? - כדאי בדיקה אצל רופא מוסמך בבריאות מינית כי לא נתת שום רקע. אפילו לא גיל.

10/01/2024 | 14:21 | מאת: רן

היי 1.האם סיאליס במינון יומי של 25 מ"ג תשפר את הזיקפה ביחס לסיאליס 20 מ"ג? 2.האם ניתן ליטול סיאליס כל 24 שעות או רק כל 36 שעות?

1.המינון המקסימלי של סיאליס הוא 20 מ"ג. 2.ניתן ליטול סיאליס פעם ביממה. אך זה מיותר, כי הוא פועל ל- 36 שעות.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > ... 176