הפרעה בתפקוד

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

15/03/2015 | 19:49 | מאת: עופר

שלום לך, בדיקות הורמונליות שלי מראות כי ה FSH שלי עומד על 0.7 וה LH על 0.24 ערכים אלו מאוד נמוכים רציתי את חוות דעתך בנדון ומה ניתן לעשות

לקריאה נוספת והעמקה

לא ניתן לפרש תוצאות אלו במנותק משאר הפרופיל ההורמונאלי שלך. לא ציינת שום פרטי רקע, כגון, גילך, מצבך המשפחתי ומה בכלל מפריע / מציק לך. מדוע בכלל עשית הבדיקות. מקובל לטפל באנשים ולא בתוצאות של בדיקות מעבדה ;)

25/03/2015 | 09:29 | מאת: עופר

שוב שלום לך פרופ' חרותי, שמי עופר אני בן 50 נשוי עם ילדים, חולה בסכרת סוג 2 כבר 13 שנה, בדרך כלל מאוזן, מטופל באינסולין, וגלוקומין, בשנה וחצי האחרונות החלו בעיות זיקפה לא קלות , פניתי לאורולוג לצורך בירור העניין, נשלחתי לבדיקות דם, קיבלתי כטיפול זריקות טסטוורון 250 פעם בשבועיים + סיאליס יומי, זה עבד כשנה בצורה טובה ושוב החלה נסיגה והתוצאה לטיפול זה לא הייתה טובה, שוב פניתי לרופא ושוב בדיקות דם הורמונליות, ובבדיקה זו החלק שהראה תוצאות נמוכות היה שה FSH שלי עומד על 0.7, וה LH על 0.24 ערכים אלו היו מאוד נמוכים ולכן רציתי את חוות דעתך בנדון, מה זה אומר, ומה ניתן לעשות? רציתי לציין כי מה שבעיקר מדאיג אותי זה התחושה שנעלמה הרצון למין, ופתאום ממצב של רצון עז לקיום יחסים למצב של ממש כלום.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים