תפקוד מיני ובעיות לאחר ניתוח אשכים

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

18/03/2015 | 21:18 | מאת: דוד

לפני שבוע עשו לי ניתוח באשכים עקב תסביב האשך. קובעו שני האשכים. לפי הרופא הניתוח עבר בהצלחה אך לאחר הניתוח היו כאבים עזים במשך מספר ימים וכיום עדיין יש כאבים אם כי פחות אך אני מתקשה לשבת וללכת. מתי זה אמור לעבור? בנוסף יש לי בעיה מאז הניתוח שיש לי פחות חשק מיני לנשים, פחות זיקפה בהרבה פעמים וכן זיקפה יותר חלשה. אני אפילו בקושי יכול לגעת שם במקום כי זה כואב. האם זה אופייני לאחר ניתוח וזה יעבור לאט עם השיקום של האזור או שזה מראה שזה נגרם נזק? בנוסף לאחר מספר ימים מהניתוח נפלט זרע בלילה בלי רצוני- האם זה מסוכן ? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

הכאבים חולפים בדרך כלל כ-10 ימים עד שבועיים. החשק המיני והזקפה עשויים להיפגש בתקופה זו, בעיקר בשל הכאבים. כאבים מדכאים חשק ותפקוד מיני. זה אופייני ויחלוף. פליטת הזרע בלילה (קרי לילה) טבעית ואינה מסוכנת. היא מתרחשת כי לא פלטת בדרכים אחרות.

25/03/2015 | 16:30 | מאת: דוד

1.האם תסביב האשך שהוא טורשיין דה טורשיין הוא נדיר? כי אמרו לי שברוב מוחלט של המקרים אצל בני אדם זה טורשיין מוחלט ואז הנזק שם הוא בלתי הפיך כי אצלי עשו טעות בבית חולים וחיכו מעל יום עד הניתוח אבל במקרה שלי זה היה torsion detorsion. 2.אבקש לדעת האם יש לעשות בדיקת פוריות אחרי ניתוח מהסוג הזה? מודה לך מאוד.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים