שלום

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

14/02/2015 | 11:16 | מאת: רון

אני בן 23, הומו. כשאני מאונן מול פורנו (התחלתי מגיל 14 בערך) הפין עומד ואני מגורה וגומר. אבל בסקס (אני פאסיבי) ממה שהיה לי עד עכשיו לא הצלחתי לגמור- כאילו יש מין מחסום שבו אני לא מגורה מספיק. אני מנסה כבר שבועיים לא לראות פורנו ורק לנסות להתגרות לבד עם עצמי (לפנטז תוך כדי האוננות ממש קשה לי ואני מנסה לחשוב על סרטים שראיתי) אבל המצב עוד יותר גרוע ואני מצליח להעמיד את הפין אומנם אך הוא לא קשה לגמרי ורק כשאני מגרה את הרקטום אני גומר. זה ממש מפריע לי ואני מתבייש לעשות סקס בשל כך. השאלה היא למה זה קורה ומה ניתן לעשות על מנת שאוכל ליהנות מסקס? האם יש תרגילים שאוכל לבצע?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב כשאתה עם בן זוג האם אתה גומר בגרןי ביד או אוראלי? תנסה לכוון את בן הזוג שלך לתת לך גרוי דומה למה שאתה עושה באוננות, ולהיות רגוע ומרוכז בחוויה או בפנטזיה. המפתח הוא להיות בחוויה ולא להיות במתח, מבחן או לחץ ביצועי. אתה יכול להתיעץ עם מטפל מיני מוסמך דרך אתר איט"ם

15/02/2015 | 17:23 | מאת: רון

הבעיה היא שכשאני עם בן זוג אני לא גומר בכלל. אני מנסה להגיע לגירוי ביד אך לא מצליח- באיזה שהוא שלב הזיקפה פשוט אובדת. האם הימנעות מפורנו תעזור? האם יש תרגילים שאוכל לבצע עם עצמי כדי להגיע לעוררות מינית כמו שאני מעורר בצפייה בפורנו?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים