לא מוכן לחדירה בגלל בעיות

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

27/11/2014 | 07:01 | מאת: חברה של

לאחר שחבר לא היה מוכן לשכב איתי תקופה ארוכה (אנחנו בגילאי ה50, שנינו נשואים כל אחד לאחר) הגענו למצב אינטימי של שכיבה ללא בגדים אבל לא עמד לו.בעבר הייתה דווקא זיקפה חזקה אבל מעולם לא הסכים לחדירה או לגמירה בדרך כל שהיא.אפילו לא שארד לו.הוא לעומת זאת ירד לי והיה מעוניין שאגמור. יומיים אחרי אותה הסיטואציה שוב היינו יחד ערומים והפעם עמד לו אבל לא ברמה שאני זוכרת מהעבר.האיבר היה נראה לי קטן יותר מאשר בזיקפות קודמות שזכרתי. הוא גם טרח להראות לי שהפעם עומד לו על ידי כך שהוריד את היד שלי והניח על איברו. אני לא יודעת כבר מה לחשוב.האם מדובר במשיכה שלו אלי? או חוסר משיכה? למה הוא לא מוכן לחדירה? אני מרגישה מתוסכלת.הוא גם סיפר שביום הקודם שהיינו יחד ולא עמד לו הוא חזר הביתה וגמר באוננות. אשמח להבהרה מבחינה רפואית.תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב רק בשיחה איתו אפשר להבין מה קורה ומה הרקע לכך. אם באוננות ומדי פעם יש לו זקפה טובה יש להניח שהבעיה בזקפה על רקע רגשי - למשל קושי רגשי שלו עם קיום יחסי מין מחוץ לנישואים. מתח ולחץ בנושא אם הוא לא שלם עם זה יכול להתבטא בירידה בזקפה.אם הוא רוצה הוא יכול להתיעץ עם מרפאה מוסמכת לטיפול מיני דרך אתר איט"ם

30/11/2014 | 17:28 | מאת: חברה של

הוא לא מוכן לדבר על כך...לכן שאלתי כאן האם העניין שהוא לא מוכן לשכב איתי מעיד על משהו...כי הוא כן מגיע איתי למגע ומצבים אינטימיים אבל לא מוכן לחדירה ולא רוצה לגמור.וגם היה לי מוזר הגודל של האיבר לעומת פעמים קודמות שהיה נראה לי הרבה יותר גדול .פשוט מעניין אותי לדעת אם מבחינה רפואית יש לכך הסבר...ויש לציין שאני בחורה מושכת ונאה.

שלום הבעיה היא לא הגודל, הפין גדל בזקפה ואפשר להנות גם עם פין קטן יותר, כשהוא בזקפה זה פחות משמעותי. הבעיה היא למה את משלימה עם זה שהוא לא מוכן לשוחח על נושא כל כך מרכזי ביחסים ביניכם? גם אם זה מביך אותו והוא מנסה להמנע מלהתמודד עם זה - מה אתך? הוא מבין שזה מפריע לך ואת סובלת - אז איפה ההתייחסות שלו אלייך ולמה שקורה ביניכם באינטימיות?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים