בעיות תפקוד מיני אצל החבר

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

18/08/2014 | 23:38 | מאת: נעמה

אני ובן זוגי יוצאים קרוב ל3 שנים כבר, כאשר לפני כשנה וחצי בערך הוא חשף בפני כי הוא לא אוהב לעשות סקס, לא נמשך לאקט עצמו, לציין שזה היה עוד מלפני שבכלל עשינו משהו.. מדובר בחבר ראשון עבורי, חוויה ראשונית. עד כה ניסינו מספר מצומצם של פעמים לעשות סקס כאשר בכל פעם נחלנו קושי ולא הצלחנו בצורה מלאה. ניסינו גם לקחת ויאגרה דרך מרשם שהוא קיבל וגם זה לא צלח בצורה טובה. הוא התחיל טיפול אצל סקסולוג שנפסק עקב מצבו הכלכלי והטיפולים היקרים וכעת אנחנו נמצאים בצומת דרכים שבה אנחנו מתלבטים אם לעבור לגור ביחד. אני מאוד חוששת לעתיד שלנו כזוג, אני אוהבת אותו ואני רואה בו כבעל אבל אני לא רואה את עצמי עושה ויתור על יחסי מין ומחליפה אותם באקטים נעימים וקצרים. מבחינתו האקט לא הכרחי להמשך הזוגיות והוא טוען שאנחנו יכולים להמשיך כמו שעשינו עד עכשיו, אבל אני חולקת עליו. זה חשוב לי. אשמח לייעוץ בנושא.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב אל תשלימי עם המצב ואל תשתפי פעולה עם ההמנעות של חברך להתמודד עם המצב. הוא חייב לך הסבר, ואם הוא לא מבין מה קורה לו איתך מבחינה מינית חשוב שימשיך בטיפול מיני, איתך או לבד.האם הוא נמשך לגברים? האם נמשך בעבר לנשים אחרות? האם הוא מאונן עם פנטזיות ומה תוכן הפנטזיות שלו?כדאי שתפנו לטיפול מיני מוסמך דרך אתר איט"ם, במרפאה ציבורית העלות פחותה.

20/08/2014 | 15:10 | מאת: נעמה

הוא נמשך לנשים, בעבר שכב עם כמה טוען כי היה לו קל יותר כיוון שלא היו בתולות. הוא לא נמשך לגברים ניתן לחוש זאת כי יש לו זקפה כאשר הוא איתי ו הוא נהנה איתי מאוד מינית כשאני מאוננת לו ו הוא נהנה לראות שאני נהנית בנוסף הוא גומר בצורה מלאה כך שלא נראה לי זו הבעיה. אני לא חושבת שהטיפול אצל הסקסולוג עוזר לו הוא היה אצלו מס טיפולים ובשיחה שניהלנו הוא אומר שזה באמת עניין החרדה שמלחיץ אותו. כי משיכה יש.

שלום רב מה שאת כותבת עכשיו סותר את מה שכתבת קודם - שחברך לא אוהב סקס.מה זה קשור לכך שאת בתולה-את מתכוונת שעוד לא היתה חדירה ביניכם? אולי את מתכווצת מלחץ והוא לא יכול לחדור? את אמורה ללכת איתו למטפל מיני דרך אתר איט"ם-ואז יבינו מה קורה, מה הבעיה ומה הטיפול

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים