אוננות אצל גברים

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

13/08/2014 | 20:04 | מאת: מתעניין

שלום פרופ' חרותי, תוכל בבקשה להפנות אותי למחקרים שמוכיחים שאוננות אצל גברים אכן בריאה לגוף ולנפש? נדמה כאילו אנשי מקצוע מדברים בשבחה של אוננות מתוך הנחת יסוד שהיא פוליטיקלי-קורקט, ולא כי מישהו באמת טרח לבחון ולחקור את הנושא הזה לעומק. אינני מסתפק באמירות נוסח "מבחינה פיזיולוגית הגוף חווה פעילות מינית דומה כמו ביחסי מין הדדיים ולכן היא בריאה". אני מחפש תשובות רציניות ומעמיקות יותר. אני מחפש מחקר והוכחות של ממש. עזרתך תתקבל בברכה, תודה מראש

יש הרבה מחקרים ועדויות לכך שאוננות אינה מזיקה, כמו שהדתות קובעות. אם היא בריאה לגוף ולנפש זו סוגיה אחרת וכל מקרה לגופו. נשאלת השאלה מדוע זה מעסיק אותך? רוצה לאונן - בכייף. לא רוצה - אינך חייב. איש באמונתו יחיה.

18/08/2014 | 19:43 | מאת: מתעניין

שלום פרופ' חרותי, סיימת את דבריך באמרה "איש באמונתו יחיה", אבל אני לא בחרתי עדיין בשום אמונה שהיא. אני בצומת דרכים בחיים ואין לי שום דעה בעניין. אני מחפש את האמת. אני באמת רוצה לדעת. נושא האוננות מעסיק אותי מסיבותיי שלי, ואני מעוניין לקבל עליו מידע רפואי ופסיכולוגי אובייקטיבי מהימן, ולא השערות או הנחות שלא מבוססות על כלום. לו הייתי סטודנט לרפואה או לפסיכולוגיה, האם גם אז היית מצפה שאקבל בתמימות רבה תשובה כזו? או שהיית מפנה אותי להוכחות ולמחקרים שבדקו הסברים חלופיים, שבחנו לעומק דוגמאות תומכות והפוכות, ושניתחו את התהליך הרפואי והנפשי שמתרחש אצל גבר שמאונן ? אני מניח שפרופסור כמוך יודע די והותר על אוננות והשלכותיה. ולכן אני מבקש דווקא ממך להסביר ולנמק מניין לנו שאוננות באמת טובה לגוף ולנפש. אם אינך יכול כרגע או שאינך מעוניין בכך, לפחות תפנה אותי אל מקורות מידע הולמים שאוכל ללמוד מהם כיצד הגיעו למסקנה שאוננות משפרת את בריאותנו הגופנית והנפשית. הופתעתי. חשבתי שדווקא הרצינות שלי והנכונות שלי לחקור ולבדוק ולא לקבל דברים כמובנים מאליהם, תעזור לי לקבל תשובות מנומקות מאנשי מקצוע משכילים ומנוסים. אם אתה סבור שאוננות היא מעשה חיובי ובריא שאינו מזיק, בבקשה תסביר לי למה. אני פשוט רוצה לדעת את האמת.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים