בעיות זקפה בחדירה

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

21/04/2014 | 15:55 | מאת: רון

שלום רב. אני בן 26, מאשדוד. יצא לי כבר בחלק ממערכות יחסים קודמות שהייתי צריך בוא נגיד לגרות את עצמי במהלך סקס בשביל להגיע לזקפה שיהיה אפשר לחדור איתה.. בדרך כלל משם זה הסתדר. (באוננות בדרך כלל הכל בסדר, וגם כבר חוויתי בסה"כ סקס טוב) לאחרונה אם בת זוג האמת שהיא לא ממש קבועה נתקלתי במשהו שלא קרה לי, אז כן במשחק המקדים קיבלתי זקפה, אבל ברגע האמת גם תוך כדי שאני מאונן לעצמי פשוט לא הצלחתי להגיע לזקפה. בן 26, בריא, למה זה קורה? ניסיתי גם תוך כדי ככה לא לחשוב על כלום - וגם שכבר הצלחתי לחדור כאילו "כל החשק" ירד לי ברגע. מוכרח לציין שכן היו לנו קצת עכבות בנוגע לכל העניין המיני כי חשבנו שאולי יש לזה קצת השלכות (לומדים ביחד).. אז התלבטנו אם "כדאי" לנו. אני מתרץ לעצמי שזאת הסיבה - שאולי יכול להיות, אבל יצאתי בהרגשה שאני כועס על עצמי ומאוכזב. (ניסינו פעמיים-שלוש תוך יומיים בערך) אותה תוצאה.. האם למחשבות יש עד כדי כך כוח?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב התשובה היא כן. למחשבות יש המון כח-איבר המין המרכזי הוא המח. תבדוק בגוגל מערכת עצבים סמפטתית ( שפועלת בזמן מתח ) ומערכת עצבים פרסימפטתית ( שפועלת בזמן רגיעה )וזו המערכה שמתאימה לקיום יחסי מין. אם אתה נכנס למתח אפילו בתת מודע לפני החדירה בשניה הכל מתהפך.אנחנו מטפלים בתופעה זה שהיא מאוד נפוצה בהצלחה רבה לרוב בטיפול קצר, הפניה לטיפול מיני מוסמך באתר איט"ם

22/04/2014 | 09:13 | מאת: רון

אני אקח את מה שהמלצת לבחור אחר וזה לקרוא את הספר "סקס עכשיו", הספר עושה רושם מעניין ואולי אני אוכל לאמץ לי משם מס' דברים.. בינתיים נראה לי שאני פשוט אשתדל לקחת את הכל קצת יותר בקלות..

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים