אין להשאיר שדה זה ריק. אין להשאיר שדה זה ריק.


בודק הסימפטומים




פורום המטולוגיה

בפורום "המטולוגיה" נענה על שאלות הנוגעות למחלות של מערכת הדם. ההמטולוגיה עוסקת בתאי הדם ובאברים בהם תאי הדם מיוצרים. תחום ההמטולוגיה הוא מגוון וכולל מצבים שכיחים ושפירים כגון אנמיה (חסר בתאי דם אדומים), טרומבוציטופניה (חסר בטרומבוציטים), קרישיות יתר ונטייה לדימום. בנוסף, ההמטולוג מטפל במחלות המטולוגיות ממאירות כגון לוקמיה, לימפומה ומיאלומה נפוצה.

במסגרת הפורום ניתן לדון במשמעותם של בדיקות הקשורות למערכת הדם (כגון ספירת דם), בדרכי האבחון של מחלות ההמטולוגיות (כגון בדיקת מח עצם, PETCT) וכן בדרכי טיפול למצבים המטולוגים שפירים וממאירים במבוגרים.

למעבר לפורום לחצו כאן.
להמשך...
חיפוש מתקדם
דם המוליטי מאוד
מחבר:חן
תאריך:29/1/2004
שעה:11:10
אני לוקחת תרופה בשם sporanox (למשך שבועיים בחודש לארבעה חודשים) ולפני נטילת מחזור נוסף של תרופות עלי לעשות בדיקת דם (תיפקודי כבד).
כשבוע לאחר הפסקת נטילת התרופות עשיתי בדיקת דם.
כבר בעת נטילת הבדיקה האחות אמרה שהדם מאוד סמיך והיה עלי לשתות קודם הבדיקה לחות שתי כוסות מים ולאחר מאמץ רב היא נקחה ממני דם.
היום באתי לקחת את התוצאות ונכתב שם "דם המולטי מאוד" ולכן לא ניתו היה לקבל את התוצאות?
האם זה בגלל התרופה או שסביר להניח שזה בשל משהו אחר?

תודה
מחבר:
אימייל:  
(לתשומת לבך: כתובת האימייל לא תוצג באתר)
מספר טלפון:
(מספר הטלפון לא יוצג באתר אלא רק לעיני מנהל הפורום)
כותרת:  
תוכן ההודעה:
עם הלחיצה על הכפתור שלח, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר נועדו לספק אינפורמציה בלבד
ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם מומחה. נא לעיין בתנאי השימוש באתר.
אבקש לקבל תגובות לשאלתי, פרסומים ומידע בריאותי לאימייל שלי.
הודעה\מחבר
תאריך ושעה
29/01/04 11:10
  RE: דם המוליטי מאוד    ד"ר צבי ציצוביץ 
29/01/04 11:52
אני לוקחת תרופה בשם sporanox (למשך שבועיים בחודש לארבעה חודשים) ולפני נטילת מחזור נוסף של תרופות עלי לעשות בדיקת דם (תיפקודי כבד). כשבוע לאחר הפסקת נטילת התרופות עשיתי בדיקת דם. כבר בעת נטילת הבדיקה האחות אמרה שהדם מאוד סמיך והיה עלי לשתות קודם הבדיקה לחות שתי כוסות מים ולאחר מאמץ רב היא נקחה ממני דם. היום באתי לקחת את התוצאות ונכתב שם "דם המולטי מאוד" ולכן לא ניתו היה לקבל את התוצאות? האם זה בגלל התרופה או שסביר להניח שזה בשל משהו אחר? תודה
לאור מה שאמרה לך האחות (דבר שקצת נשמע לי מופרך...) מה שנראה הכי סביר זה שהלקיחה היתה מאוד טראומטית והדם נהרס כבר בדרכו למבחנה. זו לא תופ]עת לואי מתוארת של תרופה זו: http://www.rxlist.com/cgi/generic/itraconazole_ad.htm
חיפוש מתקדם