מגיל 15 הנרתיק מתרחב יותר אצל עוד בנות ?

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

25/10/2016 | 01:02 | מאת: liel

ההתרחבות של הנרתיק אצל כולן מתרחשת מגיל 15 עד גיל 19 ההתרחבות של הנרתיק אצל כולן מתרחשת מגיל 15 עד גיל 19 ? אני מדברת עם חברות, לא פעם שאלתי אם נראה גם להן שבמשך השנים הנרתיק התרחב ואז צריך איבר מין גברי גדול יותר כדי להרגיש אותו. אנחנו בריאות, אין לנו בעיה נוירולוגית של חוסר תחושה. יש לציין שאנחנו בנות 19 בצבא בגיל 13 הייתי מרגישה כל דבר כשאוננתי, כשהתחלתי לקיים יחסי מין בגיל 13- 15 אז לא זכור לי שאיברי המין של הבנים היו גדולים ובכל זאת הרגשתי אותם למרות שהם היו קטנים. מאז גיל 15, עברו בערך 4 שנים ולאט לאט איבדתי את היכולת שלי לחוש איברי מין של גברים שפעם במיליון אחוז שהייתי מרגישה אותם. גם החברות שלי אומרות בדיוק אותו דבר שגם הן כדי להרגיש תחושת מליאות של איבר מין גברי בנרתיק אז האיבר שלו חייב להיות גדול יותר ממה שפעם היינו חושבות שהוא גדול. השאלה שלי היא יותר "אורגנית" (פיזיולוגית) והיא האם יש לזה בפיזיולוגיה תימוכין שהנרתיק התרחב מגיל 15 ועד גיל 19 ? האם מגיל 15 ועד גיל 19 לכל אחת מתרחב הנרתיק ומאבדת את התחושה לאיברי מין זכריים ? האם מגיל 15 ועד גיל 19 זה נורמלי שגודל של איבר מין גברי כבר פחות יורגש בגיל 19 מאשר בגיל 15 ? מבינה שיש רגישות לנושא אבל בינתיים אלה אנחנו שמתוסכלות וסובלות שמשהו בנו פגום ונפגם מגיל 15 ועד 19, אז אני רוצה לדעת אם זו בעיה רק שלי ושל כמה חברות שדיברתי איתן, או שזו בעיה של הרבה בנות בעולם שפיזיולוגית שהנרתיק התרחב מגיל 15 ועד גיל 19.

לקריאה נוספת והעמקה

התפתחות הנרתיק אצל בנות קורת מגיל 14 עד 18 שבו יש תהליך הגוף מכין את עצמו לקליטה של איבר המין הגברי. מאוד יתכן כי בתחילת ההתנסות שלך הנרתיק לא היה מוכן עדין והיית פחות רטובה. בעוד היום הנרתיק יותר מוכן ואת יותר רטובה וכך התחושות השתנו. השתנות הנרתיק היא לא בעיה. נרתיק מתרחב יתר על המידה ולא תמיד חוזר לעצמו זה רק אחרי לידה ווגינלית יכול לקרוא. יתכן ואת וחברותך יכולות לעשות תרגילים של ריצפת אגן בהם אתן מקבצות את השרירים של הנרתיק ואז תוכלו לרגיש יותר את החדירה ואת איבר המין הזכרי.

21/11/2016 | 13:54 | מאת: מור

אני ממליץ לבצע תרגילים של כיווץ ושחרור הנרתיק, כך שכאשר יש חדירה תוכלי לחזור על התרגיל , ותחושי טוב יותר את איבר המין הגברי

מנהל פורום סקסולוגיה