מילות קישור לא נכונות

דיון מתוך פורום  הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה

10/02/2015 | 18:02 | מאת: דנה

שלום, בת שלי בכיתה ג. לפעמים היא בונה משפט בצורה לא נכונה. היא מכניסה מילות קישור לא מתאימות למשמעות שהיא רוצה לבטא. למשל גם ככה ואפילו - נכנסות במיקום לא נכון במשפט או מיותרות לגמרי במשפט. או להפך מחסירה מילת קישור ואז קשה לה להביע את עצמה. איך אפשר לפתור בעיה כזאת? האם עבודה עם מורה מתקנת זה מספיק? או האם זה תחום של קלינאי תקשורת? על מה זה יכול להצביע? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

לפי התאור שלך אני מניחה שיש לה עוד קשיים בלימודים, יכול להיות בכתיבת משפט ברור, במתן תשובה שלמה לשאלה ובהבנת קטעים ארוכים, מהכתב. רצוי שהיא תעבור הערכה של קלינאי תקשורת שעובד עם ילדים בגיל זה. ההתערבות, בהתאם לקשיים המזוהים, בהחלט קלינאי תקשורת עדיף על מורה להוראה מתקנת, אלה אם תאובחן כבעלת לקות למידה, אז היא תזדקק לצוות רב מקצועי.

מנהל פורום הפרעות בתקשורת - שמיעה, שפה, דיבור ובליעה