אין להשאיר שדה זה ריק. אין להשאיר שדה זה ריק.


בודק הסימפטומים


ד"ר שלמה דוידוביץ, מומחה בנוירוכירורגיה

פורום רפואת עור



חיפוש מתקדם
RE: רופאה רשמה לי רטאין a וקיבלתי רטוית
מחבר:דר ליאונה פישר פלד מנהלת פורום
תאריך:21/5/2003
שעה:16:22
כן.
דר ליאונה פישר פלד

רופאים ומטפלים: כתבות בנושאי הפורום:
מחבר:
(ניתן להשתמש בשם בדוי)
אימייל:  
(לתשומת לבך: כתובת האימייל לא תוצג באתר)
מספר טלפון:
(מספר הטלפון לא יוצג באתר אלא רק לעיני מנהל הפורום)
כותרת:  
תוכן ההודעה:
עם הלחיצה על הכפתור שלח, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר נועדו לספק אינפורמציה בלבד
ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם מומחה. נא לעיין בתנאי השימוש באתר.
אבקש לקבל תגובות לשאלתי, פרסומים ומידע בריאותי לאימייל שלי.
הודעה\מחבר
תאריך ושעה
  RE: רופאה רשמה לי רטאין a וקיבלתי רטוית    דר ליאונה פישר פלד מנהלת פורום 
21/05/03 16:22
האם זה בסדר? האם רטוית ורטאין a זו אותה תרופה?
כן. דר ליאונה פישר פלד

חיפוש מתקדם