מחפש מידע על עירוי ויטמינים ומינרלים

דיון מתוך פורום  מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת

25/04/2015 | 00:13 | מאת: צביקה

1. באילו מצבים אתה ממליץ על עירוי ויטמינים ומינרלים? 2. מה נכלל בקוקטייל הזה? 3. כמה עירויים בממוצע אתה נותן? 4. כל כמה זמן אתה נותן עירוי? 5. מה העלות של כל עירוי? 6. מהן תופעות הלוואי שיכולות להיות? 7. באילו מצבים אתה רואה שיפור חד משמעי וללא ספק כתוצאה מהעירויים?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אני ממליץ מתן עירוי בכל מצב שאני מתרשם מחסר ויטמינים או ממצב של הפרעה בספיגה. מספר המקרים הוא גדול. כן אני ממליץ על מתן ויטמינים בחולים במחלות כרוניות ממאירות ולאחר ניתוחי גדולים בעיקר ניתוחי בטן. עירויים אלו מאיצים מאד את תהליך ההחלמה בדרך כלל נהוג לתת 2 עירויים ויותר תלוי בממצאים הקליניים העירוי כולל את כל הויטמינים מקבוצה B וכן ויטמינים שומניים A D E K וכן ויטמין C. כן מכילים העירוי את כל המינרלים הנקראים יסודות הקורט וכן מגנזיום ומלחים. כן יכול העירוי להכיל אומגה 3 וכן חומצות שומן וחומצות אמינו חיוניות. נהוג לתת בין 2 ל-5 עירויים נדיר יותר תוך תלות במצב הקליני. בדרך כלל אין תופעות לוואי פרט לאפשרות של אלרגיה. מחיר העירויים בין 500 ל-1000 שקל תלוי בסוג העירוי. שיפור ניכר ודי מיידי במצב הכללי ניתן לראות אצל קשישים במצב של תשישות אצל חולים תוך כדי או אחרי מחלה קשה וכן אצל חולים עם ממאירות לאחר הניתוח ולאחר או תוך כדי הכמוטרפיה. דר דיין

25/04/2015 | 23:31 | מאת: עירויים

26/04/2015 | 17:45 | מאת: צביקה

1. פי כמה יותר מהמינון היומי המומלץ של הויטמינים והמינרלים יש בכל מנת עירוי שלך? לדוגמא, המינון היומי המומלץ של ויטמין C הוא 100 מ"ג. כמה ויטמין C יש בעירוי שלך? וכך לגבי שאר התוספים. 2. לכמה זמן "תופס" כל עירוי כזה? כלומר, כמה זמן לאחר העירוי השפעתו מתפוגגת?

מנהל פורום מחלות דרכי העיכול - רפואה משולבת