שאלה.

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

28/07/2015 | 22:11 | מאת: גיא.

שלום רב, בן 38 1.85 שוקל כ97 ק"ג. ומתקשה מאוד לרדת במשקל ולהוריד קצת מהבטן שתפחה לי במשך השנים האחרונות. אני לא אוכל -לפחות במשך השנה האחרונה יותר מדי אלה רק כמה שצריך, בימים מסוימים אף פחות ממה שצריך, ולא מצליח לשנות משהו. חשוב לציין שאני מיישם גם תרגילי גב ובטן יומיומיים, הולך ורץ קצת, לפחות פעם פעמיים בשבוע, כל זאת ולא מצליח להוריד את הבטן שהתפתחה במשך השנתיים האחרונות, ועוד אני לא אוכל הרבה, לא רוצה לחשוב מה יקרה אם אוכל יותר... מיואש!

לקריאה נוספת והעמקה

גיא שלום, במרבית המקרים התקעויות בהורדת משקל נובעות מחוסר תכנית. לא פרטת מהי תכנית התזונה אותה אתה עושה ועד כמה אתה מקפיד עליה. פרט יותר ונשמח לחזור אליך. לגבי הבטן - קשה לענות מבלי לראותך זאת מאחר ולבטן יכולות להיות 4 סיבות: 1. הצטברות שומן בבטן 2. רפיון שרירי הבטן במיוחד הרחבי 3. יציבה 4. כל הסיבות יחד. בהצלחה אורי

29/07/2015 | 16:20 | מאת: גיא.

שוב שלום ותודה מקרב לב על תשובתך, בהקשר למה שנאמר כאן (3) יציבות. תמיד הרגשתי יחד עם הגובה שלי לא הכי יציב, אני די שירירי, מודע לעצמי וכו', אבל תמיד ובפרט בזמן האחרון היציבות, הציקה לי, במיוחד עם הגובה שלי למשל באוטובוסים בעת עמידה ועוד.. מה הייתה מציע לי לעבוד עליו בשביל העניין הזה., וגם לא פעם שמעתי על יציבות לקויה ועניין הקרס לגברים, למה זה קשור, והאם יהיה ניתן לתרגל את התרגילים ליציבות גם לחברה מבוגרים - כגון הורים. תודה מראש על זמנך ותגובתך!!

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה