משקולות ואומנות לחימה

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

18/06/2015 | 18:47 | מאת: מתן

שלום לכולם כבר שלוש שנים אני הולך למכון כושר בדגש על משקולות לפיתוח גוף, התחלתי לאחרונה להתאמן טאי קוון דו וברצוני לשאול כמה שאלות: 1: האם אימון כושר שבועי ביחד עם אמנות לחימה מזיק למנוחה? 2: טאי קוון ידוע שהוא שמונים אחוז רגליים,אז האם כדאי להתאמן רגליים ביום נפרד מהטאי קוון? 3: האם כדאי להתאמן מפוצל או פול בודי? השאלה נובעת מכך שפול בודי אני יכול בימים נפרדים מהאימון טאי קוון,מה שאין כן במפוצל אני חייב להתאמן באותו יום גם משקולות וגם טאי קוון,,, תודה רבה מראש!

לקריאה נוספת והעמקה

מתן שלום, חשוב להבין שאימון נגזר ממטרה, על פי תיאורך הוספת טאי קוונדו לאימוניך. לא ציינת כמה ימים אתה מתאמן בחדר כושר וכמה בטאי קוונדו. פרט ואשמח לחזור איך. לשאלותיך: 1. מנוחה היא חלק מאימון ולכן יש לשלבה, מאחר ואין לי נתונים על ימי האימון לא ניתן לענות. 2. אין קשר - אימוני הטאיקוונדו מתמקדים בסוג עבודה של בעיטות, כוח מתפרץ... בעוד שאימוני כוח מתמקדים ( תלוי במטרתך) בשיפור הכוח/ מסה.. עליך להגדיר במדויק את מטרת האימונים - האם ברצונך שאימוני הכוח ישפרו את הטאי קוונדו או רק לשפר כוח /מסה? 3. בגדול רצוי שאימון הכוח לא יהי ביום טאי קוונדו זה תלוי כמובן בכמות ימי האימון - נתון שחסר. בכל מקרה זה יהיה תלוי במטרתך ומה חשוב לך יותר בשלב זה. בהצלחה אורי

19/06/2015 | 14:40 | מאת: מתן

תודה על תגובתך! אני מתאמן בממוצע 3-4 ימים בשבוע. מגוון בין פול בודי ל- ספליט. 3 פעמים=פול בודי. 4 פעמים=ספליט . כל חודש אני מחליף ביניהם. אימוני הכוח שלי אמורים לשפר כוח\מסה בלי שום קשר לטאיקוונדו אודה לך אם תוכל לענות!

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה