אימוני סיבולת

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

15/08/2014 | 12:09 | מאת: חיים

היי אני בן 16 וחצי מתאמן קרוב לשנתיים שוקל 80 קילוגרם מתאמן בחדר הכושר של ית הספר (מצוייד היטב) , שאני בחדר הכושר אני עובד באימונים בעצימות גבוהה לבניית מסת השריר בחודש הראשון של החופש חודש יוני התאמנתי כמו שהתאמנתי כל השנה 4 אימונים בשבוע , השבוע חזרתי מחופשה של חצי חודש שבה התאמנתי רק אימוני משקל גוף הבעייה שלי היא שחדר הכושר בבית ספר סגור בתקופה זו והמדריך שלי המליץ לי לקחת הפוגה אחרי שנה של עבודה ולתת לגוף פגרה ולעשות אימוני משקל גוף, בבית יש לי משקלים שאיתם אני יכול לעשות אימוני סיבולת כדי לשמר את המסה , האם המסה נפגעה בתקופה הזאת של 15 ימים והאם אימוני סיבולת ישמרו אותה ויעזרו לחיטוב לקראת התחרויות של שנה הבאה ???

לקריאה נוספת והעמקה

חיים שלום, על אילו תחרויות מדובר? אתלטיקה, משחקי כדור, בודי בילדינג? פרט ואשמח לחזור אליך. ללא קשר יכולה להיות פחיתה במסת השריר אבל לא מאד משמעותי ודי מהר תחזיר זאת. בהצלחה אורי

22/08/2014 | 06:44 | מאת: חיים

שמתי לב לירידה של שני סנטימטר בהיקף החזה כעת עומד על 108, אני משער כי ירידה זו היא עקב תהליך החיטוב שעברתי בו השלתי 3 קילוגרמים , בכל מקרה אני חוזר להתאמן שנחזור ללימודים עד עכשיו אני עובד בשיטות אימון איטי ביותר כדי לכווץ את השריר בכיווץ חזק גם עם משקל נמוך, כנ''ל על כל שרירי הגוף ובמידה שאכן תהיה קיימת ירידה פחותה במסה האם היא תעלה שוב ובאיזו מהירות ?(חשוב לציין כי אני מקפיד על אכילה נכונה , כמות חלבון מספקת, וזמן שינה אופטימלי)

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה