דיאטה, תזונה וספורט

דיון מתוך פורום  אימון, כושר גופני ותזונה

12/08/2014 | 11:01 | מאת: דויד

שלום רב, מזה כ5 חודשים אני בדיאטה ובשמירת משקל, התחלתי עם דיאטה סינית - של כ1200 קלוריות ליום בשילוב תה ירוק. התחלתי עם המשקל 78 וירדתי ל71. אני גם משלב ספורט - כ3-4 בשבוע, בעיקר אימוני קרוספיט או ריצה. לאחר שהמשקל נתקע ולא המשכתי לרדת הלכתי לפני שבועיים לדיאטנית והיא אמרה שחסר לי חלבונים שבונים שרירים ונתנה לי דיאטה חדשה. אולם נראה שאני עולה במשקל:\ להלן הרכב הדיאטה: * ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם מלא\שיפון\דגנים. 3 כפות גבינה 5%. ירק חי חופשי. 1-2 כפות טחינה. * ארוחת ביניים (לפני הצהריים): יוגורט + כוס קורנפלקס. 3-4 חצאים של אגוז מלך/7-8 שקדים לא קלויים. * ארוחת צהריים: סלט ירקות + חצי כף שמן או 2 כפות טחינה. ירקות מאודים חזה עוף/מוקפץ/צלי בקר/דג לא מטוגן. אטרז/פתיתים/קוסקוס. *ארוחת ביניים (לפני ארוחת הערב, שעה וחצי לפני אימון): פרוסת לחם. גבינה/חומוס. תפוח/בננה. * לאחר אימון - 2 תמרים\בננה\תפוח. * ארוחת ערב: חצי כף שמן\2 כפות טחינה. חצי גביע קוטג' 5%. ביצה קשה\חביתה. 2 פרוסות לחם מלא\דגנים. פרי. מה קורה? למה איני ממשיך לרדת? האם להמשיך בדיאטה הזו?

לקריאה נוספת והעמקה

דויד שלום, מדוע אינך מתייעץ עם התזונאית? התחלת תהליך וחשוב להתמיד בו, התהליך מורכב מהיזון חוזר בינך לבין התזונאית שלך. ללא קשר יכול להיות שבתהליך הוספת החלבון יש גם הוספת קלוריות. כך או כך חשוב ללבן זאת עם התזונאית. בהצלחה אורי

13/08/2014 | 12:32 | מאת: דויד

לגבי הייעוץ, רק לפני שבועיים הלכתי לדיאטנית, חשבתי שכדאי להתייעץ גם בפורומים מקצועיים ולאחר חודש לראות אם יש שינויים ובמידה ולא, אזי אלך שוב לדיאטנית כדי לבדוק איך אפשר להתקדם עוד.

מנהלי פורום אימון, כושר גופני ותזונה