אודי שאלה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

22/12/2014 | 08:25 | מאת: אבעב 11

קודם כל באמת אל תפרסם אם נראה לך שזה ייצור סערה ..ממש לא שווה את זה אני יותר מהבין. בנוגע לוואטספ פייסבוק ושאר ירקות . היום הכל כל כך חשוף . מטפל שנותן לי מספר טלפון חושף את עצמו .בעיקר שהיום יש וואטספ כמעט לכולם . חייבת להגיד שלפני שהיה לי היה לי הרבה יותר קל . היום הרבה יותר קשה לי לעמוד בפיתוי ולא להראות לקטנים אותה . לא לבדוק לבחון וכן יש רגעים שזה מרגיש לי ברמת האובססיביות ומגביר את החרדה . מן הסתם הפחד לשתף בזה את המטפל שלא יראה לי את הדלת מאוד גדול ואז נשאר המטופל להתמודד לבד עם הרצון הזה להיות בטוח לדעת . במקרה כמו שלי חוסר ידיעה מפחיד וכשהמדע כל כך נגיש אז לא להרגיש בטחון . האם זה לא תפקידו של המטפל לשים גבולות לעצמו . אולי טלפון אחר למטופלים . בייחוד בפייס החשוף הרי אם אני חברה של חבר שלך אני רואה חצי קיר חושף מטריד לא נוח . לא למטפל אם היה מודע ולא למטופל שמתמודד עם הקושי לבד . אני יודעת שהוצאתי המון חברים שהיו לי כי גיליתי שהם חברים משותפים זה היה קשה . כי כשגרים באותו אזור מן הסתם יהיו חברים משותפים או סתם דפים עסקיים משותפים . והכי חשוב לי בעצם מהמקום שלי איך באמת מתגברים על האובססיה כשזה מגיע לשם . מודה שיש רגעים כאלה שקשה לי להציב לעצמי את הגבול מה גם שזה כאילו ברשות כי זה מה שהיא חושפת לעולם לא פרצתי זה זמין נגיש ומפתה ..

22/12/2014 | 15:37 | מאת: אביב 11

ולא מתחזה

הי אביב, ידעתי שזו את, למרות שגיאת האיות בשם. יש בעיה לא פשוטה עם האינטרנט, שמטבעו הוא חסר גבולות ומטשטש אותם (וכך גם כל הרשתות החברתיות). הבעיה מתעצמת כשהיא נוגעת לאנשים שיש להם קושי עם גבולות בתוכם. זה מתכון לאבדון. כמו סם ממכר והרסני. כאשר זה המצב - קושי בגבולות - אני מציע לא להכניס ראש בריא למיטה חולה, ולהוציא מרשימת החברים. זה ייתן מענה גם לאובססיביות. אני יודע שמה שאני אומר מאוד לא פופולרי כאן, צריך להזהר מההיבט ההתמכרותי שיש באמצעי התקשורת האלו. אודי

22/12/2014 | 23:39 | מאת: elisheva

אתה רואה אנשים כל היום עם האייפון לא מסוגלים להמתין לקבל מייל אובססיה ממש, התמכרות המונים

22/12/2014 | 23:29 | מאת: אביב 11

אני עושה את זה הרבה פעמים כשאני מרגישה שזה מוגזם ומחפש צרות. אבל מחזירה חזרה כי זה מרגיש לא בטוח שהיא לא שם ..קונפליקט בן החלקים ..אבל כן מן הסתם אתה צודק . תודה ואני בעד דברים לא פופולרים.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית