.

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

24/04/2014 | 15:42 | מאת: שמלי

הי.. חזרת.. סוף סוף נגמר השבוע הזה.. ועכשיו יוצאים שוב למנוחת סוף שבוע.. סתם רציתי לשאול.. יש לי הרגשה כזאת.. שיש לפסיכולוגית שלי חלק אצלי, שכביכול שמור לה, וששם אני מרגישה כמה היא חשובה לי והתלות בה וכל זה.. אבל יש לי תחושה כזאת, שהחלק הזה הוא מקור שלילי.. חלק מעיק, שגורם לי ללחץ והרגשה רעה.. לא יודעת למה.. אני מרגישה שלא יכולה בלעדיה, שזקוקה לה ורוצה להיות איתה, אבל מצד שני היא מלחיצה אותי, כל זה מלחיץ אותי, מפחיד.. אתה מבין על מה אני מדברת? אתה יודע מה זה אומר?? כי איך מישהי שכביכול מאד חשובה לי ואני נזקקת לה מצד אחד, יוצרת לי תחושה די רעה מצד שני.. ולמען האמת.. עכשיו, כשאני כותבת הודעה זו, אני מרגישה באופן דומה גם כלפי הפורום.. שזה גם מעין.. משהו מלחיץ..לא יודעת איך להסביר.. כאילו זה איזה חלק בתוכי .. שמביא אותי למקום לא טוב.. זה נשמע לך משוגע? אם הבנת, תוכל לנסות להסביר לי מה קורה? תודה.. מקווה שהיה לך טוב בחופש..

לקריאה נוספת והעמקה
24/04/2014 | 20:23 | מאת: שמלי

לא יודעת אם זה לא תיאור מוגזם... אבל כאילו שכל הרגשות של ההזדקקות הזו אליה והתלות הם כמו טפיל שיושב אצלי בגוף.. וגורם לי לתחושות רעות. טפיל שאי אפשר להיפטר ממנו. כאילו שהיא כישפה אותי וגרמה לי להזדקק לה ואין לי שום יכולת להיפטר מזה... וזה מלחיץ אותי. אני בידיים שלה והיא יכולה לעשות לי כרצונה ואין לי שום יכולת למנוע את זה כי אני צריכה אותה.

הי שמלי, אני בהחלט מבין. אני משער שחוויות של תלות בעברך היו מלחיצות ולא טובות. המעבר למקומות של הזדקקות, או תלות שהכרחית לקשר - מעורר או יכול לעורר מחדש את ההרגשות הללו. תראי כמה הודעות עוסקות בעניין זה בדיוק, ואני משער שזה קשו רגם להעדרותי מכאן בחופש... אודי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית