להביא מטופל שאתה מכיר למטפל שלך....

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

27/11/2016 | 19:54 | מאת: מיכ

נתתי את מספר הטלפון שלה למישהי....כשיש לי משהו טוב אני חולקת אותו בד"כ, אני ממליצה על איש מקצוע טוב, רופא וכו' אם הייתי מרוצה מהשירות, אבל, לא יודעת רוצה לעזור מאוד לאותה אחת שזקוקה כרגע לעזרה (היא לא חברה קרובה) נתתי לה את המספר של המטפלת שלי, לא אמרתי למטפלת הפעם...פעם כשרציתי לתת את המספר שלה אמרתי לה והיא אמרה שזה תלוי בי אם זה בסדר מצידי אז אני יכולה לתת.........לא יצא מזה כלום בסוף...והפעם לא אמרתי לה...בנות, אתן ממליצות לאחרים על המטפל/ת שלכם? איך תרגישו? אודי, אתה מסכים שמטופלים שלך יביאו חברים שלהם? או מישהו שהם מכירים? האם יהיה איזשהו ניגוד אינטרסים? האם אתה רואה בעיה בכך שמטופל יביא מישהו שהוא מכיר האם זה פוגע? לא יודעת אני סומכת על המטפלת שלי שתהיה חכמה ותדע איך לנהוג.....בכל זאת מרגיש לי פתאום מוזר...היא תשאר שלי וכו' ובכל זאת...לא יודעת כבר...אמרתי אגב לאותה אחת שתגיד שאני נתתי לה את המספר. אודי, מה דעתך על "חבר מביא חבר?"

לקריאה נוספת והעמקה
28/11/2016 | 07:04 | מאת: סוריקטה

הי מיכל, ראשית, אני חוששת שפספסתי תגובה יפיפייה וחשובה שלך אליי. כשהשדרוג במערכת יסתדר אביט ואקרא הודעות ותיקות. ולגבי שאלתך - חושבני שהמטפל שלי היה קורא לזה סיבוב מסוכן. הוא, עם רצון גדול לעזור, כנראה היה בוחר שלא להכניס רעש מסוג זה למערכת. וכנראה שגם אני. יש מטפלים ומטופלים שכן. איך הרגשת כשהקשר העתידי בין השתיים לא יצא לפועל בסוף? הקלה? התבאסת? איך היית מרגישה לו היה בין השתיים שיבוש? היית חשה אשמה? רעיונות של בוקר, סוריקטה

28/11/2016 | 17:44 | מאת: רוני

בחיים לא הייתי עושה את זה. אני מתקמצנת עליו...:-)

הי מיכל, אבל מעבר למה שתלוי בך - עקרונית, ההעדפה שלי היא לא 'לערבב', אם כי המציאות לפעמים יוצרת מורכבויות לא פשוטות, ולא אפרט.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית