אודי יקר וכלם.............

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

22/08/2016 | 15:19 | מאת: מיכ

אני לא פותחת כבר את הפורם כבעבר...חושבת שגם משתמשת בו פחות? תקופות כנראה...אז קצת מצטערת שלא משתתפת במעגלים או החזקות ידיים לפעמים שנפתחים וכו'... בכל מקרה רציתי שתדעו שכשאני נכנסת אני קוראת אתכן ושמחה לשמוע שאחר כך כבר בסדר או נרגע בד"כ. המטפלת שלי נוהגת לומר לי שגם זה יעבור, כדי שאדע שזה זמני...ראיתי עכשיו את השאלון שלך אודי, אז עניתי עליו, למעשה אני חולמת די הרבה עליה, כנראה שהיא מאוד משמעותית עבורי :) ובכלל אני אשת חלומות תמיד בבוקר זוכרת מה חלמתי אחר כך נשכח חוץ מחלומות חזקים ממש....אז לא כתבתי את כל החלומות כי חלקם לא זוכרת ממש, חושבת שכתבתי את אלו שממש חרוטים בזיכרון. ואודי, אשמח לשמוע ממצאים :) מסקרן גם אותי...בד"כ החלומות גם קשורים למה שקורה בנינו זה מורכב אז איני יודעת איזה מחקר בדיוק אתה חוקר אבל החלומות תמיד מסופרים ומעובדים אחר כך בטיפול והרבה פעמים הם כתוצאה ממה שקורה ביני לבינה או עם ילדיי...זה מתקשר יחד. ד"ש מיכל ואודי שאלה: אמרת שזה אנונימי אבל אתה יודע שזה אנחנו (הכינוי שלנו או מה שזה לא יהיה)נכון? אולי כדי שתוכל לקשר? הייתי רוצה שתדע שזו אני :)

הי מיכל, בגלל שהמחקר עדיין "רץ" איני יכול לפרט כדי לא לפגוע בתשובות. אומר רק שזה ישמש אותי בפרק שאני כותב בספרי החדש על חלומות (אני מנסה ליישב איזו נקודה לא ברורה בנושא שהשאלון מדבר עליו). ולגבי העונים - איני יודע מי עונה. יש מי שהפיצו את השאלון הלאה (גם אתם מוזמנים ומוזמנות) כך שאין לי כל רמז מי כותב מה (אלא אם מישהו בוחר להזדהות, אבל גם כך זה נשאר חסוי). אודי

24/08/2016 | 10:59 | מאת: .במבי פצוע..

מה שלומך ? :) כן.. אני שמה לב לעובדה שאת כותבת כאן קצת פחות... ישנן בנות נוספות שכותבות בתקופה זו פחות.. מתגעגעת.. במבי.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית