דימוי עצמי נמוך והפרעות בתחום המיני

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

26/06/2016 | 11:47 | מאת: Eyal

אני גיי.אובחנתי בעבר כבעל הפרעת אישיות (נמנעת/גבולית) ומבעיות בדימוי העצמי והגוף.אני סובל מהמצב הקרוי rejection sensitivity דהיינו רגישות מוגזמת לדחייה (אמיתית או לא),רגישות שמשפיעה על חיי באופן ניכר.בשנים האחרונות אני סובל מחרדות בנוגע לגודל איבר המין שלי (קטן מדי)דבר שגורם לי להרגיש חשש מכל מגע מיני כמעט (פוטנציאל לדחייה) ומקשה עלי מאוד את התפקוד המיני. השאלה היא לאיזה מטפל עלי לפנות כדי לפתור את הבעייות במיטה.למטפל מיני? לפסיכולוג? למהפנט?האם צריך לפתור את הבעייות בדימוי העצמי קודם (שכן הבעיות הקשורות לגודל איבר המין הן רק בעיות ספצייות לבעייה הכללית יותר) או שניתן לפתור את הבעיות המיניות בנפרד?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום איל, נראה לי נכון יותר לטפל בבעיה הכללית, שהרי השאר קשור אליה - קרי - מה שאובחן כהפרעת האישיות. הכתובת לכך הוא פסיכולוג. היפנוזה יכולה לסייע בחלק מהדברים, וממילא רק פסיכולוג (בהקשר שלך, ורצוי מאוד פסיכולוג קליני או פסיכיאטר) רשאי להפנט. אודי

27/06/2016 | 11:04 | מאת: Eyal

שכן זה התחום שהכי בוער לי בו.אני מבין שזה חלק מההפרעה היותר כללית אבל האם ניתן לטפל בנושא הזה באופן ממוקד באמצעות היפנוזה?כלומר לקבל ביטחון בתחום הזה כדי שחיי המין שלי יהיו יותר מספקים?

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית