המשך..............................................

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

25/04/2016 | 12:12 | מאת: קרןאור

מרגישה שהרבה גם ככ לא ברור לי.וזה מטריףףף אותי.וגם סוגר. כל הטיפול הזה ומהותו...,מה בעצם קורה..,מה לא קורה...,ומעבר לזה.., דברים שגם אומר..,ובטח אם זה בחצאי מילים או משפטים,שהרבה פעמים סתומים לי,או לא ברורים לי מספיק כדי שאתחבר,ובמצב הזה שגם נמצאת בו. והחסימות האלה,והבלתי נסבלות של הפורמט הזה כולו. ואז..,ושוב...,וכרגיל.., נגמר הזמן..,ואני נשארת עם כל הבליל הזה כולו לבד.ואז גם...עם כל האסמסים שכותבת שגם מעיקים מאד...(כשזה גם האופן היחידי בו משהו גם מצליח להאמר..),ומרגישה שעומדת להתפוצץ כבר מהכל.ומ"הקשר".. הזה , שככ מתעתע בי, וכבר לא יודעת איך להתייחס אליו ולכל הדבר הזה, וכשאלו פני הדברים. וכך זה נשאר. וזה מטריף אותי. ומתסכל ככ.ומה יהיה....?? ואם הכל ככ חסום ולא מתאפשר. ?? ואיך בעצם התלות מתקשרת לכל זה כקושי עיקרי שלא מאפשר...???לא מבינה.

הי שוב, אני לא חושב שזה משהו שניתן להבינו בשכל כרגע. צריך לצלוח את הקושי והבלתי נסבלות. צריך (הרבה) זמן. ולעבור "דרך" זה. אודי

26/04/2016 | 00:14 | מאת: קרןאור

והבלתי נסבלות לא מאפשרת לזה להתאפשר. וחוששת...וככל שהזמן הרב כבר עבר ועובר...,שככה זה גם ישאר.ושלא מסוגלת במצב הקיים, כבר אחרת.וזה מן הסתם מייאש...,כי אין את כל הזמן שבעולם. הגענו לפה לזמן מוגבל,שהולך ואוזל לי, בין האצבעות,ומסתבר שלא מצליחה לנצל אותו בשל כל הקשיים והתקיעויות.ומזדקנים..,ומתים.. בכלאופן תודה. זה בכלזאת, ולמרות הכל..., כן הצליח(הצלחת...) לעודד אותי.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית