הגיגים ומחשבות

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

11/02/2016 | 16:04 | מאת: אביב

מהרהרת בתפקיד שאתן רואות אותי בו ..הילה חוייכתי ומקבלת שכן אם אני מצליחה לגעת לעזור להיות מרגישה נוכחת ממשית .האמת וכבר אמרתי זה עוזר לי לזכור להרים את עצני . וכן סוריקיטה החכמה אוליזה גם עוזר להאסף. חושבת גם שגדלתי כשראיתי את ההודעה של סנדי וגם של סוריקיטה רציתי לגונן על מיקה ..מיקה הקטנה לא הגדולה זו שדרך הצעקה שלה כתבה בלי מילים אני כועסת כי פגעו בי אני כועסת כי חינכו אותי לציית לשתוק אני כועסת כי מצפים ממני להיות בובה על חוט ולגברים שסביבי לשלוט ולעשות כרצונם. ובחרתי לא להגיב ולא לכתוב לה כלום כי רציתי לראות מה מיקה הגדולה תעשה איך היא תתמודד,בחרתי לא להיות במקום המגונן כל כך..ואז קראתי את נטע וזה כיווץ את הלב מהמקום שחשבתי לי גם בי יש כזה כעס ופגיעה אבל לא בא לי לכתוב אין בי כוחות להתנצחויות ומלחמות פשוט כן מפחדת להגיב . כל כך הזדהתי איתך שירה . ואז כתבתן כאן עוד ועוד וזה פתח את הפצעים כי מן הסתם כמו לרובן כאן הכתיבה הזו היוותה טריגר והציניות על הטריגר והלעג רק פגעו בי יותר . ובכל זאת אני רואה את התמונה הגדולה .את הפגיעה והטריגר מהמקום שלנו את הכעס כי באמת לא קשור פגיעה ואונס ללבוש ומצד שני כן מודה שלנו הנשים יש המון מה לעשות מעבר ללצעוק שיוויון נתחיל מזה שפרסומות מיועדות לנשים כי נשים הם הקונות אז כן פרסומת כמו של בר רפאלי שהגבר תולש ממנה את הבגדים מקוממת אותי כי זאת דרך ללמד את הבנות הקטנות זה בסדר שיתקפו אותך אם את רוצה להיות מפורסמת ויש עוד מליון דוגמאות כאלה . לא פעם פניתי לחברות ואמרתי שלא אקנה מוצרים שלהם כל עוד יש אלימות בפרסומת .קחו את הפרסומת של במבה את לא מחליטה עלי ..עד כמה זה מלמד ילדים קטנים שהם יכולים להתנהג לאמא לאישה איך שהם רוצים . אכן בעייתי . וכן יש נשים בעיתיות שמתלוננות סתם ואישית הייתי מושיבה אותן בכלא על הטרדה סתם וכן יש נשים פוגעות וכן לא כל חיוך של גבר או מילה סקסיסטית ככל שתהייה היא הטרדה ופגיעה וכן גם אני שיחזרתי פגיעות כתוצאה מימה שלימדו אותי ואני לא האשים אחרים אף אחד לא פגע בי במתכוון אני הייתי שם וגרמתי לזה לקרות ..אבל מכאן ועד להאשים אותנו הנשים בהכשלת יצרי הגבר סליחה ....ובכל זאת להזכיר שיש גם גברים אחרים ולא כולם פוגעים. ואודי תודה שהיום הגברת את המוכחות שלך כאן מעריכה מאוד זה החזיר תחושת בטחון .סופ"ש קל עם מחשבות נעימות ופחות טריגריות .

לקריאה נוספת והעמקה

הי אביב, שיהיה סופ"ש רך. אודי

12/02/2016 | 09:12 | מאת: סנדי

לכתוב את מה שכתבת, להסכים להטיל אשמה על נשים, ובמיוחד כאלו שמראות את הדרך, ומתנהגות כמו זונות זולות, מחפישצות את כל הנשים, לומר את זה בניגוד לרצון של הזרם, את אמיצה את גם כנה וישרה.

14/02/2016 | 11:10 | מאת: אביב 11

סנדי אני אמיצה כן אבל לא כי אני יכולה לאמר את מה שאני חושבת ..רק שמה שכתבת אלו לא מילותיי אלו מילותייך מעולם לא אקרא לאישה בלשון בוטה כזו . אף אחת לא זונה או פרוצה או מילה אחרת רק כי היא חושפת את גופה ממש אבל ממש לא!!!!!!!!!!!!!!!! בנוסף לזה כן יש בעייתיות בחברה את יודעת באותה פרסומת גם היא אישה מורידה את בגדי הגבר זאת הבעייתיות האלימות , ההחפצה שאנחנו מסכימות לה לא אנו מחפיצות אנחנו פשוט שותקות .

14/02/2016 | 12:06 | מאת: אביב 11

והכי חשוב סנדי שיהיה הכי ברור בעולם לכל אדם מותר לעשות עם גופו כרצונו ולאף אחד או אחת אין זכות ולו הקטנה ביותר לפגוע בו !!!!!!!! כמו שאני לא אונסת גברים כי יש להם גוף שרירי ואני יכולה רק לפנטז עליו ככה גם הגברים אין זכות לגעת בי בלי רצוני !!!!ויצרים יש לכל בעל חיים באשר הוא ..אבל וזה אבל גדול מותר האדם מהבהמה ... וסנדי זה בסדר ללכת עם האמת שלך כל זמן שאת באמת מנסה לקבל את השני ולנסות באמת לראות את העולם שלו ... ותודה על מה שכתבת לי שם למעלה כרגע מעדיפה לו להגיב . https://www.youtube.com/watch?v=Z_E-2XhANVU

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית