האימפריה מכה שנית...

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - תמיכה

23/01/2005 | 20:31 | מאת:

מדי פעם אנו עדים לגל של הודעות בפורום מטעם נטורופטים ותזונאים, וזה תמיד מפתיע אותי איך הם כולם מופיעים לפתע ביחד, ואחרי תקופה נעלמים ביחד. אין לי שום התנגדות לתגובה פה ושם מטעם איש מקצוע, אבל צריך לזכור שמי שמחפש תשובות של תזונאי/נטורופת יכול למצוא בעצמו את פורום התזונה/נטורופתיה, ובנוסף, כל התשובות הללו תמיד "מריחות" כמו פרסומת עצמית בכך שאין הן נותנות שום אינפורמציה אמיתית שימושית אלא רק עצות בנוסח "תבוא אלי ואני אפתור לך את כל הבעיות". אני לא יכולה ולא רוצה לחסום אף אחד משימוש בפורום, אז זוהי רק הודעה מטעמי, לידיעת הגולשים בפורום: שימו לב כשמנסים למכור לכם משהו, ולפני שאתם קונים, קחו בחשבון שפרסומת היא פרסומת, גם אם היא נעשית במסווה של הודעה תומכת ואמפטית בפורום, ובפרסומת כמו בפרסומת, תמיד צריך לקחת את השבחים העצמיים וההבטחות המפליגות - בערבון מוגבל. ושיהיה לכולנו לבריאות.

23/01/2005 | 23:38 | מאת: מריוס ויטנר-תזונאי

טליה שלום, אני מבין את דאגתך כלפי משתתפי הפורום, פן לא יפלו קורבן לנוכלים למיניהם. אבל יש דברים שפשוט לא ניתן להסביר במילים. ובנוסף מילים, בסופו של דבר, לא יעזרו לאף אחד. אני מודע שחלק מהודעותי נראה כמו פרסומת והאמת היא שיש לי גם מה למכור. כל מה שאני מציע הנני משתמש בעצמי, כתוצאה של בדיקה מקצועית, המוכיחה את עצמה דרך תוצאות. כל מה שאני מבקש, הוא שכל אחד יבדוק בעצמו את הכלים המעשיים שאני מציע ויחליט אם הצעתי יכולה להיות מועילה עבורו או לאו. בברכה והרבה בריאות לכולנו.

23/01/2005 | 23:45 | מאת: נדב

האם מריוס והנטורפותית שמפרסמת את עצמה לאחרונה הם אותו בן אדם? או לפחות עוסקים באותה שיטה? (הכנה מיוחדת של המזון).

24/01/2005 | 00:00 | מאת: עידית סער , נטורופתית

לטליה ולשאר הספקנים , "גל" הנטורופתים והתזונאים מגיב : בסך- הכל יש לנו משהו שיכול לעזור לאנשים להיות יותר בריאים / רזים. אנו עונים גם בפורום הנטורופתיה / תזונה, את אותן תשובות בערך - שהן בעלות המון אינפורמציה למי שמתעניין ולא שולל מיד את ה"מפרסמים למטרות רווח". אני רזה ובריאה, בעלת כושר גופני מצוין ומעוניינת לתרום מהידע שלי, לכל מי שרוצה להיות בריא גם. מי שלא רוצה, שלא יתעניין ושימשיך לשלול את ה"חשודים" (שלמדו 4 שנים ושעבדו במל"רם איכילוב ושגם לא מרויחים כלום מהעבודה בפורום). אני גם לא מבטיחה דבר - בכדי להיות בריא / רזה, יש להשקיע ולעבוד - אני רק יכולה לעזור במתן הכלים. לילה טוב,

24/01/2005 | 12:18 | מאת: עדן

האם הפיתרון שלכם הוא "התרופה" היחידה לטיפול במחלה? ועידית, לא נראה לי שאת באמת רוצה "לתרום מהידע שלך" כמו שאת כותבת. התשובות שלך בדיוק כמו של מריוס קצרות ומפנות את השואל היישר לקליניקה שלכם. אני לא רואה פה שום העברת ידע חשוב (שאני בטוחה שיש לך) או ייעוץ חינם דרך דפי האינטרנט. תקני אותי אם אני טועה.