טיפול בחרדה, דיכאון ו-ADD

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה

19/05/2015 | 11:46 | מאת: עידן

שלום רב, למרבה הצער אני סובל מלא מעט בעיות נפשיות כגון: חרדות, דיכאון קל-בינוני והפרעות קשב וריכוז. לפני מספר שנים התחילו לי התקפי חרדה קשים בעקבות טריגר והתחלתי בטיפול ב-SSRI במקביל לנוגדי חרדה עד שה-SSRI יתחיל לפעול. אני נוטל מספר שנים ציפרלקס מאז, מצב החרדות די יציב, התקפי חרדה לא היו מאז אך עדיין יש מחשבות טורדניות. לצערי הדברים שיותר התגברו מאז הטיפול הם תחושות של דיכאון שתוקף אותי והתגברות של הפרעות קשב וריכוז שלפעמים אני מרגיש שאני חולם פשוט ולא מצליח להתרכז וגם קשה לזכור דברים ואף עייפות קשה. ניסיתי בעבר לעבור לתרופה גנרית של פרוזאק וללוסטרל ללא הצלחה כאשר התופעות לוואי שלהם היו יותר גרועות מהציפרלקס. חשבתי על ניסיון לעבור ל-SNRI בעדיפות על אפקסור בשחרור מושהה שאולי יוכל לעזור לי עם הפרעות הקשב והעייפות אך יש חשש להתגברות החרדות בשנית. אודה על המלצות לתרופה האידיאלית לתופעות אשר אני חווה מבחינת פרופיל יעילות-תופעות לוואי. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
31/05/2015 | 18:05 | מאת: ד"ר יעקב חרמון

שלום לך עידן על השאלות שלך ניתן לענות רק לאחר בדיקתך. ישנן אפשרויות רבות שאותן ניתן לבחון מול הרופא שלך. הפורום עוסק בשאלות כלליות בלבד. תרגיש טוב!

01/07/2015 | 10:13 | מאת: איריס

במרכז אורה גולן מטפלים בכל הסימפטומים שהזכרת ע"י נטרול מחסומים רגשיים, טיפול קצר וממוקד של 4 מפגשים בני עד 20 דקות כל מפגש. טיפול לא פולשני, ללא שיחות ע"י , באמצעות כושר התנגדות השרירים, מגע עדין והדמיה. חרדה זו תגובה לאיום קיומי, סכנת חיים שלא קיימת. במצב של סכנה קיומית אמיתית, הגוף מגייס את כל המשאבים הפיזיולוגיים שלו כדי לשרוד: לברוח, להילחם או להישאר קפוא ללא תזוזה. התופעות האופייניות של התקפי חרדה כוללים: דופק מהיר, לחץ בחזה, הזעה מוגברת, יובש בפה, רעד, לחץ דם גבוה, תחושת עילפון, עילפון, תחושת מחנק, סחרחורות ותחושת נימול. חלק ניכר מהאוכלוסייה סובל מעומסים רגשיים שהם תופעות שליליות שמקבעות ומשבשות את חיינו, מנהלות אותנו ובאות לידי ביטוי בפחדים / חרדות שונים. נטרול המחסומים הרגשיים הינו טיפול מהיר, ממוקד ואינו פולשני ומתאים לכל חתכי וגילאי האוכלוסייה.

מנהל פורום פסיכיאטריה