3 הפלות לאחר טיפולים

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

07/08/2014 | 23:05 | מאת: מיה31

שלום, אני עברתי 3 הפלות שונות לאחר טיפולי פוריות: 1. בהזרעות היה הריון שמהתחלה בטא לא הכפילה באופן תקין ולאחר מכן החלה לעלות ומצאו שק הריון ריק.. 2. הריון לאחר הפריה - שבוע 6 יש עובר אך ללא דופק וקטן ב3 ימים ,3. הריון לאחר החזרת מוקפאים - בטא הגיע ל 25, מניחה שמדובר בהריון כימי. ביצעתי בדיקת קרישיות שיצאה תקינה לדברי הרופא, ובנוסף ביצעתי בדיקות של בלוטת התריס - שיצאו תקינות (tsh, t3,t4) אך הבדיקה שעליה שמו את הדגש שלא יצאה תקינה - היא thyroglobulin שיצא 67- האם לפי מה שנראה זוהי הסיבה להפלות? הבנתי שבמידה ויש הפלות מסיבות שונות(זאת אומרת, כימי. שק ריק , וללא דופק) אז מדובר בהפלות אקראיות, אשמח לשמוע מה דעתך בנושא. (מוטב לציין שלפני כשנה וחצי בהריון הראשון נראה שהערך של הבדיקה היה כ57 האם גם ערך שהוא מעט מעל הטווח(55) יכול לגרום להפלות? והאם היית ממליץ בהריון הבא לקחת קלקסן ופרדניזון?

לקריאה נוספת והעמקה

את מדבר על 3 הפלות ורושמת 2 מהן אחת הריון כימי אין מקום לשום טיפול בתחום בהריון הבא לדעתי לגבי הטירוגלובולין תתיעצי באנדוקרינולוג אך איני חושב שזו סיבה להפלות חוזרות

12/08/2014 | 21:49 | מאת: מיה31

היו 3 הפלות: 1. שק הריון ריק לאחר הזרעה, 2. שבוע 6 ללא דופק ולאחר מכן הפלה טבעית, 3.הריון כימי. המליץ לי רופא שמתמחה בהפלות בהריון הבא לקחת קלקסן מיום החזרת העוברים ל3 חודשים, וכל ההריון לקחת פרדניזון בכמות קטנה.. רציתי לדעת מה דעתך בנושא?? האם לדעתך אין קשר בין ההפלות לרמה הגבוהה של הטיירוגלובולין??

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון