שאריות לאחר הפסקת הריון

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

07/08/2014 | 10:36 | מאת: odeliacoh

שלום, לפני שלושה שבועות עברתי הפסקת הריון באמצעות כדורים, שבוע לאחר הביצוע הרגשתי ממש לא טוב, הקאות וחום, הגעתי למיון ואמרו שכנראה זה וירוס ולא קשור להפלה. עשו לי כמובן בדיקת אולטרסאונד ואמרו שיש 11 ממ שאריות ברחם, ושזה בסדר למצב וכנראה יצא במהלך השבועיים הקרובים. לאחר שבועיים הגעתי לרופא נשים והוא עשה לי בדיקת אולטרסאונד וראה עדיין יש 11 ממ מרחם, שלח אותי לעשות בדיקת דם הריון כמותי ואמר לחזור עוד שלושה שבועות שייתכן וזה יצא במחזור, אציין ששלושה שבועות אני מדממת ועכשיו ממש נחלש. האם כדאי לחכות כפי שהרופא המליץ? או עדיף לקחץ מנת ציטוטק נוספת? קראתי על נשים שלקחו מנה נוספת וזה פתר את הבעיה. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

אין צורך במנה נוספת 11 מ"מ זה תקין לחלוטין תבדקי אחרי הווסת

08/09/2014 | 02:37 | מאת: שלי

שלום לך, גם אני עברתי הפלה ונמצאו שאריות הריון- גודל 12*6 מ"מ. הרופא שלי כל הזמן אמר לי לחכות ולראות אם יצא בוסת. קיבלתי וסת פעמיים ובכל זאת זה לא יצא. עברתי בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית (לא כל כך נורא) בה ראו את השארית. הרופא ניסה להפריד את השארית שהייתה מחוברת בכלי דם לרחם והצליח. עכשיו מחכה שהסיפור יגמר. הבדיקה הזו יותר פשוטה מכדורים, תשאלי את הרופא שלך מה הוא אומר. בהצלחה!

19/10/2014 | 11:38 | מאת: שבוע רביעי

שבוע שעבר הייתי אצל הרופאת נשים עשיתי אולטרסאונד ועדיין לא ממש ראו שם שק הריון היא אמרה שלפי הערכה שלה אני בקושי בשבוע 4 בנתיים כבר עשיתי בדיקת דם וקבעתי תור לעוד אולטרסאונד ולוועדה להפסקת הריון...השאלה שלי היא האם הפסקת הריון באמצעות כדורים באמת עדיפה על גרידה? ובדיוק לפני שוע וקצת ערתי ניתוח קוסמטי בזרועות להסרת עודפי עור זה יכול לעלות את הסיכויים לסיבוכים מההפלה?

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון