רמת סוכר גבוהה מרגיל בבדיקת דם שבוצעה כ20 שעות לאח

דיון מתוך פורום  אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת

27/07/2014 | 19:38 | מאת: ויקטור

בשבת שעברה עשיתי מסלול בן שלוש וחצי שעות שכלל עליות משמעותיות ביותר (מיגור לכפרי הדרוזים). אני רגיל למסלולים מסוג זה ולא מרגיש מאמץ מיוחד כשאני מטייל . לאחר מכן עשיתי עוד חצי שעה על ההליכון בנוסף למסלול. ביום שלמחרת עשיתי בדיקת דם וגיליתי רמת סוכר הרבה יותר גבוהה מאשר היא מופיעה אצלי תמיד, בסביבות 100 פלוס-מינוס, בעוד שפה היא הייתה 121. רמת ההמוגלובין המסוכרר באותה הבדיקהנ הייתה בגדר הנורמה, 5.3. כפי שאני משער, קיים קשר בין פעילות גופנית רבת השעות והמאומצת ורמת הסוכר הגבוהה בבדיקה כ20 שעות לאחר מכן, למחרת? תודה רבה מראש על תשובתכם.

לקריאה נוספת והעמקה

ויקטור שלום לאחר פעילות גופנית הייתי מצפה לראות דווקא ירידה ברמת הסוכר, אבל אני מניחה שהרמה המעט מוגברת היא תוצאה של מה שאכלת לאחר הפעילות. כל טוב

28/07/2014 | 01:50 | מאת: ויקטור

1) אני חס וחלילה לא מפקפק במה שכתבת, אך קראתי( אמנם בויקיפדיה) שאחרי המאמץ הגופני הממושך ישנה דווקא עלייה ברמת הסוכר. 2) בשעה 17.00 בערך באותו היום החלטתי שאני הולך לעושת בדיקת דם למחרת וכתוצאה מהחלטתי זאת לא אכלתי יותר מדי ואת הארוחה האחרונה אכלתי ב19.30, כשהיא כוללת 4 פרוסות לחם, ביצה, סלט ו ולבן, דברים שאני אוכל בד"כ תמיד.

מנהל פורום אנדוקרינולוגיה מבוגרים וסוכרת