סטומה וחול ועוד שאלה לגבי ציוד

דיון מתוך פורום  סטומה - תמיכה

03/07/2014 | 10:06 | מאת: דנה

היי לכולם :) אני חושפת לטוס לחופשה בחול .שמעתי שלמי שיש סטומה צריך אישור המסביר את כל העניין של הסטומה.התקשרתי להוליסטר והם אמרו שלא מתעסקים בזה רק רופאת משפחה.האם זה הגיוני? כי בחברות האחרות אני יודעת שהם נותנים כרטיס כזה עם הסבר על הבעיה. מה ניתן לעשות לגבי האישור? ובעיה אחרת זה שאני עברתי ניתטח לתיקון סטומה בגלל שהיא שקעה לי ומאז הציוד פשוט עושה לי בעיות.הבסיס לא מחזיק אפילו יום.זה מתרומם מסביב לסטומה.מה כבר לא ניסיתי וגם אחות סטומה כבר הייתה.זה מתסכל אותי להחליף כל יומיים ועם גירוי כבר בעור בגלל כל הציוד שמתרומם :/ אשמח לרעיונות... תודה מראש

08/07/2014 | 09:31 | מאת: פטל

נכנסתי לקרוא כי חשבתי שאת שואלת על חול של ים :) אין ספק שבים אני יותר מבינה מבחו"ל... ועדיין- נראה לי הגיוני שרופא משפחה או רופא מקצועי (גסטרו/כירורג) נותן לך את האישור. בעצם זה דו"ח של מספרים בין לאומיים לבעיות רפואיות. לכל מחלה או מצב יש קוד. המלצה לגבי הציוד:(אם עוד לא עשית זאת) לנסות את כל סוגי הבסיסים, שקיות, מגבונים, פסטות, טבעות אטימה, בשילובים שונים עד שאחד יחזיק היטב. ומידי פעם איוורור של שעה, כשהאזור נקי מציוד, (מוזיקה ברקע או סרט מעולים לזה) העור מחלים וזה גם יכול לעזור. בהצלחה :)

10/07/2014 | 16:05 | מאת: ליאב

מוזר שאמרו שלא מתעסקים. אומנם זה קרה לפני מספר שנים, אבל הוליסטר סיפקו לי כרטיס כזה. תפני לאגודה למלחמה בסרטן, הם ינפיקו לך את האישור המתאים. כמו שהוצע לך לגבי הציוד, נסי ציוד אחר. דבר נוסף שיכול מאוד לעזור - חגורה. החגורה עוזרת בהצמדת הבסיס לעור. את יכולה לפרט על אופן הדבקתך את הציוד ואולי יעלו אילו הם בעיןת, או לסירוגין תזמיני אלייך לבית אחות סטומה שתסייע לך בתהליך.

מנהלי פורום סטומה - תמיכה