הזרקת תאי גזע לברך

דיון מתוך פורום  כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים

29/10/2015 | 09:38 | מאת: זאב

המליצו לי על טיפול של הזרקת תאי גזע לברך שבא יש שחיקה גדולה של הסחוס (מלווה בכאבים קשים),כטיפול מחליף להחלפת חצי ברך או ברך שלמה. באתה ברך יש לי קרע מלא של ה ACL (משנת 84) וכרתו לי את המיניסקוס הפנימי בשנת 82. כמו כן יש קרע חלקי במיניסקוס החיצוני. האם אכן הטיפול של הזרקת תאי גזע יכול לשקם את הסחוס ולמנוע ניתוח של החלפת ברך ? האם ידוע על תופעות לוואי לטיפול הזה ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב בשלבי ניסוי מצוי- הזרקה של תאי אם(גזע) STEM CELLS לברכיים , תאים אלה המחשבה היא שיכולים הם להפוך לכל תא שהוא, ישנם בישראל מרכזים המפיקים את תאי הגזע מרקמת שומן ולא משתמשים בדם טבורי , אך כאמור כלזה בשלבי ניסוי ויעולתם לא הוכחה לטווח ארוך אם מדובר בשחיקת מפרק הברך(אוסטאוארטריטיס), אזי שחיקת מפרק הברך הינה מחלה אשר משפיעה על חייהם ועל איכות חייהם של אנשים רבים ברחבי העולם בדיקות הדמיה(צילומי ברכיים בעמידה) עוזרות לאושש את האבחנה בנוסף לקבלת היסטוריה רפואית מפורטת ובדיקה פיסיקלית ניתן להתעדכן במאמר על שחיקה של הברך ובטיפולים בקישורים הבאים www.facebook.com/drbenderbenjamin http://www.drbender.co.il/articles http://www.drbender.co.il/faq ניתן לצפות בסרטונים של אנשים אחרי ניתוח כולל החלפה של שתי ברכיים ביחד בקישור הבא בשיטה של ברך מותאמת אישית https://www.youtube.com/watch?v=g9-iLlF-O_w מצורפים קישורים לשיטה חדישה להחלפת מפרק ברך-ברך מותאמת אישית ברך מותאמת אישית-סרטון ביו טיוב http://youtu.be/NWkGOxaeBUY מאמר בעיתון הארץ http://www.haaretz.co.il/news/health/1.1695569 ברך מותאמת אישית יתרונות השיטה הניתוחית http://www.drbender.co.il/articles/69-advantages-new-method בברכה ד"ר בנימין בנדר אורטופד מנתח מומחה מומחה למפרקים-ברך וירך מומחה להחלפות מפרקים מרפאה-הברזל 20 תל-אביב,03-9411182 www.drbender.co.il

22/11/2015 | 12:45 | מאת: זאב

תודה על תשובתך. אני בן 55 ומנסה לדחות ככל היותר את ניתוח החלפת הברך. פיענוח צילום הברך האחרון שביצעתי לפני כחודש הוא : "שחיקה ניכרת בסחוס באספקט המדיאלי". מבחינת אפשרות הזרקה לברך, מה המלצתך לטיפול שאמור להיות האפקטיבי ביותר : חומצה האילרונית, אורטוקין או תאי גזע ?

17/01/2017 | 22:10 | מאת: משה

לזאב - האם ניסית את אחת האופציות? - לרופא שכאן - מצטרף לשאלה של זאב...

מנהל פורום כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים