כאב בברך בזמן כיפוף

דיון מתוך פורום  כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים

06/03/2015 | 15:13 | מאת: יוסי

שלום, אני בן 27, אוכל בריא ללא שום בעיית משקל, ללא מדרסים, אבל לא עושה שום כושר חוץ מללכת כל יום כ 25 דקות לאוטובוסים. לפני שנתיים החלקתי ומאז אני לא יכול לכופף ברך אחת עד הסוף. מלפני שנה אותה תופעה גם בברך השנייה. (לא קיבלת שום מכה, פתאום שמתי לב שאני לא יכול לכופף עד הסוף) שורה תחתונה אני לא יכול לעשות Squatting position בשום צורה וזה מפחיד אותי. (אני רק בן 27) בנוסף בזמן כיפוף הברכיים נשמע רשרוש. אני לא עושה ספורט שמצריך את התנוחה הזאת אבל ביום יום לפעמים צריך להתכופף ואני לא יכול. בפיזיו לאחר בדיקה די שטחית אמרו לי לעבוד על חיזוק השרירים התומכים בברך. אני עושה את זה כבר חודש ואין שיפור. קבעתי תור לאורתופד לבדיקה נוספת. עד התור לאורתופד הייתי רוצה לשאול א. מה יכול לגרום לתופעה הזו? (דלקת, סחוס וכו) ב. האם אפשרי להחזיר את המצב לקדמותו – מצב שבו אוכל לעשות Squatting position ללא רעשי רקע - ללא שום חושת כאב. ג. האם חיזוק השרירים באמת יכול לפתור את שתי הבעיות? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה
06/03/2015 | 15:19 | מאת: יוסי

תוספת חשובה, בשנתיים האחרונות אני נוסע כל יום באוטובוס שעה ורבע כל כיוון - הלוך ושוב. אני משתדל למתוח את הרגל כמה פעמים במהלך הנסיעה אבל ייתכן שיש גם לזה השפעה. תודה.

שלום רב הערכה/חוות דעת רפואית של מצב מסוים והמלצות לטיפול נעשה לאחר קבלת היסטוריה רפואית, בדיקה ועיון בבדיקות ההדמיה, ממה שכתבתה לא ניתן להגיע לאבחנה ברורה מומלץ לפנות ליועץ רפואי בברכה ד"ר בנימין בנדר

מנהל פורום כאבי ברכיים, ירך ושחיקת סחוסים