שאלות על טיפולים.

דיון מתוך פורום  אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור

10/08/2014 | 13:07 | מאת: אני

שלום אני בת 23 וסובלת מאטופיק דרמטיטיס 1. מצאתי שתרסיס של כלורהקסידין (כלודין) מאוד מקל על התסמינים שלי. לא מצאתי המלצות לשימוש בכלורהקסידין במקרים של אטופיק דרמטיטיס. האם זה בעייתי להשתמש בזה? האם קיימים מוצרים דומים, כי אני לא מוצאת תרסיס כזה יותר. האם סביעור יכול להיות תחליף? 2. הרבה מהטיפולים כוללים שימוש בשמנים, איך זה משפיע על רגישות לשמש? האם כל שמן או משחה שומנית מגבירים רגישות לשמש? איך להימנע מנזקי השמש? האם השמנים מגבירים רגישות גם לאחר שנספגו?

לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2014 | 23:06 | מאת: נטלי

זה לבדוק אתה הרכיבים שיש בתוך התרסיס הזה. אני גם כן עם עור אטופי ותמיד מעדיפה קרמים שהם על בסיס טבעי כי זה יותר עדין לעור. יש את הרב אטופיק (של מורז) שמבוסס על צמח הפוליגונום שמטפל בבעיות עור, לי זה ממש עוזר ומרגיע כשיש לי פתאום התקפים כאלו ואדמומיות. לגביי חשיפה לשמש, תמיד עדיף להמנע, ואם את מורחת שמש אז יש פשוט סכנה לפיגמנטציה ממה שאני יודעת.

יש מספר תכשירים מקומיים של כלורהקסידין - כמו Savior, Septal Scrub, Septadine, Septol באופן עקרוני חשיפה לשמש יכולה להועיל, אך במידה מתונה כדי שלא יהיה חם מדי ולא יגרום להזעה, מפני שבמצב זה הגרד גובר

מנהל פורום אטופיק דרמטיטיס - אסתמה של העור