רואקוטן

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

28/01/2016 | 15:39 | מאת: דור

שלום ד"ר שמואל, יש לי כמה שאלות לגבי שימוש ברואקוטן. לפני תחילת השימוש ברואקוטן נשלחתי ע"י רופא העור לבדיקה ואבחון אצל רופא נשים כדי לשלול בעיה הורמונלית. ביצעתי את כל הבדיקות הנדרשות. בדם לא נימצא סימן לבעיה הורמונלית אך בבדיקת שחלות התגלה כי יש לי שחלות פוליציסטיות. רופא הנשים שלי קבע כי אין צורך לקחת גלולות ואפשרי להתחיל ברואקוטןוזאת מיכוון שהמחזור שלי סדיר. האם בעקבות השחלות הפוליציסטיות, שמעידות על בעיה הורמונלית, יש סיכוי שבסופו של דבר הרואקוטן לא יעזור והפצעים יחזר? שאלה אחרונה, אני ביום הרביעי של לקיחת הרואקוטן, ובאיזור הלחיים אני מרגישה התקשות של העור ומין בליטות פנימיות שלא ניראות לעין, האם זה פצעים שעומדים לצאת או לחלופין שלפוחיות? התשובה שלך נורא חשובה לי. תודה מראש על ההיענות.

לקריאה נוספת והעמקה

דור שלום אנני נוהג לתת אבחנות באינטרנט. אם רופא הנשים מצא לנכון שאין צורך אז... לגבי הלחיים לא יודע לא ראיתי כנראה שכן .לגבי זמן ויעילות הרואקוטאן אינדיוודואלי אבל עובד

28/01/2016 | 19:35 | מאת: דור

תודה על התשובה המהירה. השאלה הכי חשובה לי היא האם עצם העובדה שיש לי שחלות פוליצסטיות יכולה לגרום לכך שלאחר סיום לקיחת הרואקוטן הפצעים יחזרו?

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות