לוקח רואקוטן, כמה שאלות

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

20/10/2014 | 22:24 | מאת: דודי

שלום ד"ר יורב, שאלתי כאן בעבר כמה שאלות ועזר לי בשמחה רבה, הנה היום לאחר שהתחלתי את הרואקוטן אני חוזר עם כמה שאלות שאשמח אם תענה עליהם. קודם כל הפסיקו לי הכאבי ראש לאחר כמה ימים (כנראה הייתי צריך להתרגל לכדורים) עכשיו אני בן 22 לוקח 40MG ביום (20MG כל כדור) לוקח אחרי ארוחת צהריים את שתי הכדורים בו זמנית ( כדור אחרי כדור זה טוב כן חח?) אני כבר ביום ה-22 של הכדורים ויש לי כמה שאלות. שאני מסיים את החודש הראשון צריך בדיקת דם נכון? אני קובע עם הרופא עור והוא מתאם לי בדיקת דם לפני שמביא לי את החודש השני? עכשיו לגבי תופעות לוואי, היה לי כאבי ראש בשבוע הראשון כמו שציינתי אבל ברוך השם הם עברו, חוץ מזה יש לי יובש בשפתיים ובפנים. הבנתי שזה נורמלי. לשפתיים אני משתמש מדי יום בשפתון טיפולי OR לפנים כרגע בכלום והם ממש יבשות זה בסדר? חוץ מזה יש לי פה ושם יובש בעיניים. עברתי ניתוח לייזר בעיניים קצת יותר משנתיים והרופא שמטפל בי אמר לקחת הילוקמוד שזה טיפות עיניים מומלצות, אתה מכיר את הטיפות? הם מומלצות? עכשיו שאלה אחרונה ודי חשובה, הבנתי שבחודש הראשון יש החמרה בראוקוטן. כמו שאמרתי אני ביום ה-22 והאמת ההחמרה לא כזאת חמורה זה פצע פה פצע שם שיוצא. השאלה אם ההחמרה יכולה להמשיך לחודש השני או שזה רק בחודש הראשון ובשני רואים תוצאות? מתי תאכלס אפשר לראות תוצאות? אשמח אם תענה לי על כל השאלות אני מאוד יעריך את זה. תודה רבה עלך על הסבלנות ועל העבודה המעולה שאתה עושה!

לקריאה נוספת והעמקה

אם נעלמו כאבי הראש יופי ליובש ניתן לקחת כל קרם שהוא על בסיס מים ולא שומן .לגבי היובש בעינים מיכיוון שעברת ניתוח התייעץ עם רופא העינים. ההחמרה היינה אינדיוידואלית .תוצאות אף הן ללא בדיקה אין באפשרותי להעריך . כל אחד מגיב בצורה שונה יכול לראות תוצאות אחרי חודש ושיפור אחרי מס חודשים

23/10/2014 | 00:14 | מאת: דודי

שאתה אומר תתייעץ עם רופא עיניים זה לא אומר שיובש בעיניים זה חמור לא? זה לא משהו רציני זה ממש שטויות ואין איזה יובש מסביב לעין פשוט סתם מרגיש כזה לפעמים. ואוקיי אני אקנה קרם לפנים בסיס מים יש לך המלצות משהו מהסופר פארם? לגבי ההחמרה הבנתי, אני עוד ]פחות משבוע מסיים את החודש הראשון בנתיים סבבה לגמרי. נקווה שחודש שני נראה שיפור בכל מקרה לגבי הבדיקות שאני מסיים את החודש לקבוע ישר תור לבדיקות דם ולהגיד שאני לוקח רואקוטן או קודם לרופא העור? ועוד שאלה קטנה, חדר כושר/משחקי כדורגל אסור בכלל? תודה רבה!

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות