בת 22 > מתבגרת?!

דיון מתוך פורום  אקנה, פצעי בגרות

23/03/2014 | 02:55 | מאת: שרה

היי תודה רבה מראש, אני בת 22. בשנתיים האחרונות הופיעו לי לפתע המון! פצעים שנורא מפריעים לי כמובן וגורמים לי למצב רוח ירוד. ידידה המליצה לי לפנות לרופא הנשים ולבדוק - הורמונים. אכן בדקתי וטופלתי ב-"אנדרוקור" ו"אורטו סיקלן" עברו לי כמעט לגמרי אך כעבור חודשיים בערך חזרו לי שוב. ושוב אותו סבב... כרגע אני אחרי טיפול ארוך. ושוב חזרו לי הפצעים. עשיתי בדיקת דם-הורמונים ויצא ב"ה תקין. לכן, למרות שאני ממש מפחדת ולא רוצה-התחלתי קיורוטן 40 מ"ג. אני מרגישה שזה לא טוב לי. לקחתי 3 ימים והרגשתי ממש רע(חולשה בחילות) בהוראת הרופא הפסקתי לשבוע ושוב המשכתי 3 ימים והתחילו לי כאבי ראש אז הפסקתי שוב. כעת אני מפחדת להמשיך בקיורוטן... בקוסמטיקה אני לא מאמינה-לאור נסיוני הרב. (אני שומרת מאד על הגיינת הפנים!) סליחה על ה'חפירות' אשמח מאד לייעוץ! שבוע נפלא!

לקריאה נוספת והעמקה

בעקרון חייב לבדוק לפני שממליץ על טיפול .לאור הנסיון עם רואקוטאן אינך יכולה להשתמש בו . ישנן אופציות של אנטיביטיקה ופוטותרפיה

23/03/2014 | 13:58 | מאת: שרה י.

אך שכחתי לציין, שבחילות יש לי גם ביומיום.(מעי רגיז) ובשבוע של ההפסקה גם היו לי בחילות ואח"כ בשבוע של ההפסקה בגלל כאבי הראש - גם היו לי בשבוע הזה....ובכלל, כרגע אני עם כאבי ראש שלא היו לי לפני כן....לחץ כזה.... יכול להיות שהסבב הזה של הראוקוטן גרם לזה???

מנהל פורום אקנה, פצעי בגרות