סיכוזפרוניה פראנואיד

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

06/04/2016 | 23:18 | מאת: שרה

האבחנות שהרופא כתב לבעלי מה זה אומר?: chronic medication refill / schizophrenia paranoid uns לאחר תקופה ארוכה שלוקח מלא סוגי כדורים החליט לשנות לו לזריקה שנקראת פלודיקט 25 מ"ג פעם בשבועיים(זה מינון גבוה או התחלתי?) ולהוריד את כל הכדורים, בעלי לא מסכים לקחת זריקה מפחיד אותו מה אני עושה בכזה מצב ? חוצמזה יש לו וועדה של ביטוח לאומי כמה אחוזי נכות הוא אמור לקבל בכזה אבחנה ולפי מה הם בודקים את התפקוד האם ע"י מה שהרופא כתב או מה שאני יספר להם?

לקריאה נוספת והעמקה
09/04/2016 | 19:29 | מאת: א

הוא טוען שבעלך חושב שרודפים אותו אפילו שזה לא כך. זריקת פלודיקט היא מהדור הישן. יש לה תופעות לוואי, בעיקר ידיים תפוסות (הוא ילך כמו רובוט...)תאבון מוגבר, ועייפות רבה. זה טיפול לא טוב, קודם כל בגלל שהוא מטריח אותו להגיע לקבל זריקה וגם בגלל תופעות הלוואי הבלתי נסבלות. בעלך צודק שאינו מסכים לטיפול סדיסטי מסוג זה. מה שאת יכולה לעשות במצב זה, זה לשאול אותו מה הוא מעדיף לעשות.

הרופא רשם: חידוש תרופות ממרשם קבוע לסכיזופרניה כרונית. 25 מ"ג בשבועיים הוא מינון מקובל. אם בעלך לא מעוניין כדאי לחזור לרופא ולהתייעץ שוב לגבי הטיפול. ועדה בביטוח לאומי קובעת אחוזי נכות לפי התסמינים ואחוזי אי כושר עבודה לפי יכולת ההשתכרות, הועדה מתרשמת גם מהמכתב מהרופא וגם מהבדיקה בועדה ומה שבעלך ואת תאמרו.

מנהל פורום סכיזופרניה