התייעצות

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

01/11/2015 | 23:43 | מאת: דודו

האם אפשר לקחת את התרפות הבאות עם תוספי התזונה הבאים יחדיו : אביליפיי , ציפרלקס , פרולול , קלונקס , בונדורמין , מודאל , אומפרדקס . התוספים : פסיפלורה , ולריאן , הופס , קומפלקס b , לקטיום , ויטמין c , ויטמין d , ויטמין e , מגניזיום ציטראט , גינקו בילובה , גינסינג מסוג סיבירי וpanax ואמריקאי , אומגה 3 ? מצטער על ההארכה ! יום טוב ובברכה !

01/11/2015 | 23:45 | מאת: דודו

אני סובל מדיכאון וחרדה ו ocd וסכיזופרניה פשוטה (תסמינים שליליים)-simple . אני לוקח אריפלי (אביליפיי) 30 מג ביום , ציפרלקס 40 מג ביום (בהשגחת פסיכיאטר - יש לי אישור) , prolol 20 מג ביום , בונדורמין לשינה 0.25 מג , קלונקס 0.5 מג 3 ביום , מודאל 50 מג 2 ביום , אומפרדקס 40 מג ביום . דרך אגב רציתי לשאול התרופה פרולול במה מטפלת בדיוק ?! את תוספי התזונה אני נוטל בכדי לשפר את איכות החיים שלי שגם ככה היא איכות ירודה !!!! מה לעשות מחוסר ברירה ובעיקר בכדי לטפל בחרדה ודאגנות יתר בעיקר חברתית שלא מרפה ממני על אף הטיפול התרופתי !!רציתי לשאול אם יש התנגשות בין התרופות לבין תוספי התזונה בגדול ???!!!

מבין תוספי התזונה ולריאן הוא סדטיבי ויש לו השפעה מצטרפת להשפעה של קלונקס, מודל, אביליפיי ובונדורמין. אין איסור לקחת את התוספים עם התרופות. אומפרדקס מעלה רמת ציפרלקס בדם. יש השפעה של כל התוספים אחד על השני, ויטמין D מעלה רמת מגנזיום, לגינסינג בכמויות גדולות יש השפעה נוגדת קרישה ויש להיזהר. פרולול היא תרופה חוסמת בטא-אדרנרגית, יש לה השפעות רבות ולכן משמשת כטיפול ליתר לחץ דם, הפרעות קצב, מיגרנות, רעד ועוד. מאחר והיא חוסמת את ההשפעה של אדרנלין היא משמשת גם כטיפול לחרדה.

מנהל פורום סכיזופרניה