האם יש סיכוי לכך ..

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

08/06/2015 | 07:33 | מאת: br

ובכן לפי כל הנראה לאחר אבחנה יסודית מדובר בסכיזופרניה שלכתחילה חשבו כי מדובר בocd אך כנראה הסכיזופרניה הייתה המקור לocd בעקבות אפקט של רגש גבוהה,התרופפות של האסציאציות שיצרו חוסר איזון נפשי שהוביל לדיכאון , חרדות וכו ' , יש לציין שכרגע עדיין לא קרה איזה שהוא מקרה קיצוני של בוחן מציאות לקוי , אך הייתה קיימת חרדה אדירה שכמעט והובילה לכך, שתי שאלות בפי 1. בנושא תופעות הלוואי לאור כל הנסיונות השונים והתגובות מן החולים האחרים נראה כי קיימים תופעות לוואי למיניהם והפחד שלי שלאורך זמן של שנים בנטילת הכדור אגיע לסכרת , השמנה ולחץ דם גבוהה , מהו הפתרון לכך כיצד אפשר להיפטר מאלו ולא לחשוש מה הלאה . כפי שהבנתי קיימת השפעה על הפן הקוגנטיבי מצד התרופות ' על מה מדובר אם ידוע לך . 2. האם קיימת החלמה כלשהיא מלאה מן החולי לצמיתות בדרך לא דרך .

לקריאה נוספת והעמקה

1. אם החרדה מפני תופעות לוואי היא עוד אחת מהחרדות שיש ב-OCD צריך להתייחס אליה כמו אל סימפטום ולטפל ב-OCD. בלי קשר צריך לבצע ניטור אצל רופא המשפחה כפי שמומלץ לתרופות שאתה לוקח. 2. סכיזופרניה ו-OCD הן מחלות כרוניות, יש בהן הפוגות (רמיסיות) שיכולות להיות מלאות (בלי סימפטומים כלל) וארוכות שנים אבל המחלה לא חולפת.

14/06/2015 | 18:02 | מאת: berko

16/06/2015 | 21:16 | מאת: berko

ד"ר ענת הנכבדה אשמח אם תוכלי מעט לכוון את דרכי לאחר אין סוף הסתובבויות בין רופאים ופסיכולוגים , חבל ומלכתחילה לא נגשתי לפורום זה . כפי שהתחלתי בשרשור הקודם מדובר על סכיזופרניה ומשם השתלשלות לכיוון נוירוזה והפרעות למיניהם , ocd וכו' . ראשית אמרת כי עלי לבקש ניטור מרופא המשפחה ונראה כי אין לו מושג על מה מדובר או שלא הבין נכון טלפונית והייתי מעוניין לקבל הבהרה. לאור הנראה כל הנעשה על חולים כמוני הוא סוג של ניסוי וטעיה מן שיטת מחקר מסוימת ללא כל ידיעה מה תהיינה התוצאות , לאחר הצעות של כבר כמה רופאים ואין בכוחי להתרוצץ עוד ובמיוחד להוציא סכומים מטורפים , התחלתי לקרוא מעט על סוגי התרופות ועל יכולות הפעילות שלהם. מדוע להפרעת הסכיזופרניה והפרעת החרדה הומלץ על צימפרלקס ולא על אפקסור לדוגמא , כאשר יש בה יכולת לפעול גם על נוראפינפרן שקשור גם לדופמין , למה לא משאר הקבוצות כמו mao-i . שאלה אחרונה מה לגבי חומרים שנספגים בגוף לאורך טווח ושנים בעקבות השימוש האם הם יכולים להוביל לתמותה מוקדמת והתלות הנוראה שנוצרת בכדור מסויים לכל החיים .

מנהל פורום סכיזופרניה