רישיון נהיגה ואבחנות שיש לי

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

24/05/2015 | 12:55 | מאת: בדוי

ערב טוב, לא מזמן פתחתי שאלה כאן אך היא איננה כללה בדיוק את האבחנות שיש לי. זאת השאלה בשביל הקדמה: http://www.doctors.co.il/forum-4040/message-25411#message-25411 אני הקרוב מאוד מתכוון להוציא טופס כיוון שיש לי מכתב מפסיכיאטר מטפל . אומנם הוא כתב דו"ח לצבא אך לפי מה שהבנתי אני יכול להראות זאת לרופא משפחה נכון? עכשיו בנוגע לאבחנות שיש לי: לא מזמן הסתכלתי בסיכום רפואי שהרופא נתן לי וראיתי שיש לי את האבחנות הבאות: " OPPOSITIONAL DEFIANT DISORDER DISTURBANCE OF ACTIVITY ATTENTION ADJUSTMENT DISORDERS DEVELOPMENTAL DISORDER OF SCHOLASTIC SKILLS UNSPECIFIED " רציתי לדעת אם האבחנות שיש לי יכולות למנוע ממני לעשות רישיון נהיגה או לא? אשמח לדעת אם אני אצטרך וועדה או שלא. נ.ב אני בן 20+ ויש לי פרופיל 21 נפשי בצבא. אשמח לדעת.

לקריאה נוספת והעמקה

האבחנות שרשמת הן: הפרעת התנגדות, הפרעת קשב וריכוז, הפרעה הסתגלותית, הפרעות למידה. המרב"ד מחליט את מי להזמין לועדה לפי הכתוב במכתב מהרופא המטפל, זה יכול להיות כל מי שיש לו בעיות בריאותיות שיכולות להשפיע על נהיגה. המכון מחליט האם לבקש מידע רפואי נוסף אודות מצבו, לבקש ממנו לעבור בדיקות נוספות, במקרה של טיפול נפשי - שיחה עם פסיכולוג/פסיכיאטר או מבדקי אישיות. אי אפשר לדעת מראש מה יחליטו במכון.

28/05/2015 | 16:19 | מאת: בדוי

קודם כל תודה על התשובה. במכתב של הרופא המטפל כתוב דברים מאוד טובים. כולל שלילה של פסיכוזה. וכתוב שהשיפוט שלי תקין. בבדיקה. כמובן שכתוב בבדיקה את המצב שפעם היה לי לעומת המצב שהוא עכשיו. השאלה שלי היא כזאת: שאני מוציא את הטופס הירוק אני אצטרך לקחת אותו למשרד הרישוי אשר יאשר לי סופית ויקבע אם אני אצטרך וועדה או בדיקות נוספות נכון? ויכול להיות מצב שמשרד הרישוי יאשר ללא וועדה או בדיקה אצל המרב"ד? הבנתי שזה לוקח חודש עד שאני מקבל תשובה מהם. שאלה נוספת האם האבחנות הנ"ל עומדות בקריטריונים לקבלת רישיון נהיגה? או שאין לזה תשובה חד משמעית? אשמח לתשובה.

מנהל פורום סכיזופרניה