חסרת כוחות

דיון מתוך פורום  סכיזופרניה

27/03/2014 | 10:24 | מאת: מורי

שלום רב ד"ר ענת אני יודעת שאי אפשר לאבחן אדם דרך פורום אבל אשמח אם תוכלי לייעץ לי ולהגיד לי את עניות דעתך על המצב תמיד הייתי חרדתית בצורה קיצונית כשהתחילו אצלי החרדות הייתי בערך בגיל 17 הבהילו אותי מתוך שינה סיפרו לי שבן דוד שלי נפטר ומכאן התחילו החרדות, יש לציין שעברתי גם ילדות לא קלה עם אבא נרקומן בדימוס והורים גרושים. בהתחלה הייתי מדמיינת דברים שקשורים במוות, אח"כ זה עבר למחשבה שאני לסבית שבפועל יש לי בן זוג, אח"כ דמיינתי שאני פוגעת באחותי, בילדים קטנים. בשלוש שנים האחרונות אני מאוד מפחדת מתחלואה נפשית יש לי דוד שנבהל בצבא מירייה במקלחת ומאז אובחן כסכיזופרן ונמצא בשער מנשה, נכנסה לי מחשבה שאם אני אשתגע וקראתי המון המון חומר על חולי סכיזופרניה סוגי הזיות,מחשבות שווא ומאז כל היום אני מדמיינת אותם אני מדמיינת קולות, מדמיינת מחשבות רדיפה למרות שבפועל אני יודעת שזה לא נכון. אני ממש מדמיינת הל וציונות אודו טריות כל פעם נכנסים לי משפטים לראש שאני לא יודעת מאיפה הם באים לא קשורים למחשבה אבל זה אולי דברים שאנשים אמרו לי במשך היום או יום לפני ואז אני נלחצת ומפחדת שאני לא שומעת קולות ובפועל אני לבד אז זה לא קול זאת המחשבה היום למשל בבוקר נכנסה לי מחשבה בואי ניצא צריך לשלם אבל בפועל הייתי לבד אף אחד לא אמר לי את זה יכול להיות שבגלל שאתמול חברה שלי אמרה לי בואי ניצא זה עלה לי לראש או שבדיוק התעוררתי ככה במיטה דמיינתי שאני שואלת מישהי עם בעלה עוזר לה ומה היא עונה לי אני לא יודעת למה זה קורה לי אולי כי שאלתי מישהי פעם את השאלה הנ"ל ופתאום זה קפץ לי לראש מה קורה לי???האם אני סכיזופרנית?? אני מפחדת פחד אימים, המחשבות גמרו עלי…בבקשה תגידי לי את דעתך על הנושא. דרך אגב שנה שעברה הייתי אצל ד"ר ססר במרפאה בבנימינה, אני חסרת כוחות בבקשה תאמרי לי אם זה נשמע לך כמו סכיזופרניה.

לקריאה נוספת והעמקה

את בעיקר מתארת חרדה עם מודעות לכך שהמחשבות שלך לא נכונות. קולות בזמן הירדמות או התעוררות הם שכיחים ולא מעידים על הפרעה. כפי שאמרת אי אפשר לדעת ללא בדיקה, אם את סובלת כל כך הרבה שנים כדאי לפנות לפסיכיאטר לבדיקה.

27/03/2014 | 14:10 | מאת: מורי

הייתי אצל מספר רופאים כולם אומרים שזה ocd אבל מצבי הוחמר ואני מפחדת שאן לי סכיזופרניה, דרך אגב שנה שעברה הייתי אצל ד"ר ססר גם הוא איבחן ocd אבל מצבי הידרדר מאז והדמיונות גומרים אותי.

מנהל פורום סכיזופרניה