לחץ\הרגשה לא נוחב באיזור הפרינאום

דיון מתוך פורום  ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת

21/08/2014 | 16:57 | מאת: חיים

שלום רב ד"ר. אני בן 29. לפני כחודש היה לי דלקת בשלפוחית השתן בנוסף לחשד ל STD. מצאו את החיידק א.קולי, כל הדיקו ה STD היו תקינות וכל שאר הבדיקות היו תקינות מעבר ל PSA גבוה (5.7). האורולוג אמר לי שזה בוודאות מהדלקת, טיפלתי בזינאט עשרה ימים דוקסילין שבוע ולאחר שניהם לקחתי אופלוקצין.כבר שלושה-ארבעה ימים ( אני שבועיים כבר אחרי האנטיביוטיקה האחרונה ) שאני מרגיש כמו לחץ \ אי נוחות \ כובד באיזור בין האשכים לפי הטבעת. אני לא יכול להגדיר את זה ככאב אבל זה כן מציק. אין לי כאבים במתן שתן או בתכיפות, אין לי כאבים ביחסי מין או בפליטה אבל כן יש תחושה קצת משונה שאני מגיע לזקפה כאילו האיזור שם "כבד". אשמח לעזרה מאחר ואורולוג אוכל לראות לצערי רק סופ"ש הבא. מודה מראש, חיים.

24/08/2014 | 18:13 | מאת: חיים

ד"ר שירה אני מתנצל על ההודעה הכפולה פשוט שכחתי לציין שגם עשיתי לאחר שגילו לי דלקת בשתן אולטראסאונד כליות \ שתן וכו' והכול היה תקיןף ערמונית לא מוגדלת בלי שום ממצאים מיוחדים. את הדוקסילין הפסקתי אחרי שבוע ( קיבלתי ל 14 יום ) מאחר ורק אחרי שבוע הגיעו כל בדיקות STD. את הזינאט סיימתי לפי הוראות הרופא, ורק אחרי שסיימתי את הזינאט התחלתי עם האופלוקצין. רק רציתי לעדכן שהפרטים יהיו מדויקים, מצטער ומודה מראש.

שלום רב, דלקת בשתן/בערמונית גורמת תסמינים כמו שאתה מציין ולעיתים לוקח הרבה מאוד זמן (גם בחודשים) עד שהתלונות חולפות. יש לצערי גם אנשים שנותרת להם תחושה לא נעימה באיזור גם זמן ארוך יותר ולמעשה גם כשכבר אין חיידק נותרים תסמינים של דלקת. כרגע בהתאם לתיאוריך שכל הבדיקות תקינות כולל אולטראסאונד, פשוט תמנע מדברים שמחמירים את התלונות:אלכוהול, שוקולד, קפאין, עישון, STRESS ותקפיד על שתיה מרובה של מים. כדאי בהחלט להבדק אצל אורולוג אם אין כל שיפור. ממליצה לך לנסות לקחת נורופן או אדוויל שיקלו על התסמינים.

מנהל פורום ערמונית (פרוסטטה) מוגדלת