הקפאת ביציות- האם זאת טכנולוגיה רצינית?

דיון מתוך פורום  הקפאת ביציות ושימור פוריות

25/04/2015 | 03:19 | מאת: רחל

שלום רב- קראתי כאן שאלה שבה אתה עונה שאם הביציות שורדות את ההפשרה ניתן להשתמש בחלק מהן. האם זה אומר שאתה לא בטוח שהן תשרודנה את ההפשרה?? במה זה תלוי? האם באסותא רמת המוכנות לומר שהביציות אולי לא תשרודנה את ההפשרה מלמדת משהו על מיומנויות הטכנולוגיה של המקום?? כי זה לא שאמרת שאולי ההפריות לא תצלחנה , אולי בתהליך ההפריה יתעוררו בעיות אלא אתה אומר שאולי לא תשרודנה את ההפשרה.

לקריאה נוספת והעמקה

אני מבין משאלתך שלא קראת את התשובות לשאלות הקודמות שנשאלו בדיוק באותו נושא המיומנות של אסותא מצויינת ונעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ממש לא מבין את סגנון השאלה לשאלתך לא כל זקיק מכיל ביצית לא כל ביצית נשאבת היא ביצית בשלה לא כל ביצית נשאבת מצליחה לעבור הפרייה לא כל ביצית מתאימה להקפאה לא כל ביצית מוקפאת שורדת הפשרה, כמו שלא כל עובר מוקפא שורד הפשרה במקרה של הקפאת ביציות לא מופרות, גם אם שרדו את ההפשרה, הן עדיין צריכות לעבור הליך של מפגש עם זרע ולעבור הפריה, כפי שכבר נאמר לא כל ביצית אכן עוברת הפריה אם עדיין לא ברור, את מוזמנת להיפגש עם רופא הנשים שלך שיסביר לך את התשובה

09/05/2015 | 21:32 | מאת: רחל

שלום ד"ר כהנא, אכן סיגנון השאלה לא הכי מעודן וסליחה על כך אך נראה לפי תשובותך לשאלות כאן שדווקא קראתי, שאתה מדבר רק על הכישלונות האפשריים בסבירות גבוהה בתהליך ולא על מה שיכול לעבוד בו ולכן תהיתי האם הטכנולוגיה הזאת רצינית או שהכסף הגדול הזה שמשולם הוא למטרת פרוייקט שאף אחד לא עומד מאחוריו.

מנהל פורום הקפאת ביציות ושימור פוריות