דיסה לתינוק בן 1

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

19/04/2014 | 08:55 | מאת: מוריה

שלום. בני בן 1.4. נמצא אלרגי לחלב פרה וסויה מגיל 4 חוד' אך ינק עד גיל 9 חודשים. בגיל 9 חוד' החל נוטרילון פפטי גוניור מידי ערב ובוקר. לאחר אכילת הדייסה היה משתעל מספר שיעולים או מחכך בגרונו ומקיא הכל כמעט מידי ערב ובוקר. קיבלנו הוראה מהרופא להמשיך ולנסות. לפני כחודשיים נמצא בבדיקות כי בני כבר לא אלרגי לסויה ולכן עברנו למטרנה צמחית שלב 3 אך בני ממשיך להקיא מידי ערב ובוקר.... ניכר כי הוא רוצה את הדייסה ומתלהב לאכול ממנה אך בסיומה מקיא הכל. אני מגוונת לו שלל של דייסות וטעמים אך ללא הועיל. אינני יכולה לוותר על הדייסה כי בני אינו אוכל ארוחות בוקר וערב טובות וזה הדבר היחיד ש"מחזיק" אותו לשינה טובה או בבוקר עד ארוחת הבוקר במעון. מבחינת משקל הינו בסדר. שוקל בסביבות 10.5 ק"ג. ומלבד הדייסה אינו מקיא במהלך היום. מה עושים???? בני פלט הרבה עוד בהיותו פעוט יונק וכיום נראה כי לאחר ההקאה הוא חש בטוב מחייך וצוחק.

לקריאה נוספת והעמקה

קודם כל תבדקי היטב שאת לא נותנת לו דייסות חלביות (למשל מטרנה גם וגם ... ) שנית יתכן שאת מעמיסה עליו תקטיני את הכמות בערב לדוגמא אם אוכל 240 סמ"ק תני לו 200 סמ"ק אותו דבר בוקר

20/04/2014 | 12:16 | מאת: מוריה

היי. הבן שלי אלרגי ברמה של פריחה בכל הגוף וסימנים עד כדי גירוד כך שאינני יכולה לתת לו שום דבר שמכיל חלב. הוא אוכל דייסות אך ורק פרווה. בנוסף,הכמות המרבית שאני מכינה לו היא 180 מ"ל ותמיד משאיר ממנה כך שלא נראה לי שזה מעומס. מה את מציעה לעשות?

אם אוכל בערב ארוחת ערב אני עדיין מציעה לך להקטין כמות תמ"ל לפחות אפשרות שנייה למרות שאת אומרת שהוא יהיה רעב לנסות כמה ימים בלי דייסה ולראות (אם המרכיב הוא באמת דייסה לא קשור לחלב )

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים