אין להשאיר שדה זה ריק. אין להשאיר שדה זה ריק.

פורום מיגרנה וכאבי ראש


ד"ר אריה קוריצקי
ד"ר אריה קוריצקי
ד"ר אריה קוריצקי הוא נוירולוג בבית החולים בילינסון, המתמחה בכאבי ראש וכאב כרוני. עוסק במחקר תרופתי בכאבי ראש, תפקוד המערכת האוטונומית בכאבי ראש והקשר בין הלב ומיגרנה. מחברם של מאמרים רבים בתחום, מרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. ב - 1994 קיבל את פרס האגודה האמריקאית לכאבי ראש לחוקר וקלינאי מצטיין. קורות חיים: בוגר ביה"ס לרפואה האוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1970. 1972-1976 - התמחות במחלקה הנוירולוגית בבית החולים בילינסון. 1979-1981 - התמחות בכאבי ראש בארצות הברית. 1970 - מנהל היחידה לכאבי ראש בית החולים בילינסון 1995 - סגן מנהל המחלקה הנוירולוגית בית החולים בילינסון. מייסד ויו"ר ראשון של האגודה הישראלית לכאבי ראש (2000-2005). נשיא האגודה הישראלית לכאב (1998-2001) רופא פוסק בביטוח הלאומי. התמחות ראשית: נוירולוגיה, כאבי ראש. תחומי טיפול: מחלות נוירולוגיות, כאבי ראש מכל סוג וגורם, כאב עצבי, כאב כרוני. כמו כן, עוסק במתן חוות דעת רפואיות בתחום הנוירולוגיה. חברות בארגונים מקצועיים: INTERNATIONAL HEADACHE SOCIETY (IHS) INTERNATIONAL ASSOCIATION FOR THE STUDY OF PAIN (IASP) AMERICAN ACADEMY OF NEUROLOGY (AAN) ANERICAN HEADACHE SOCIETY (AHS) האיגוד הנוירולוגי בישראל האגודה הישראלית לכאב (נשיא לשעבר) האיגוד הישראלי לכאבי ראש ופנים (יו"ר לשעבר) מוכר בקופות חולים/ פרטי/ ביטוחים: כל קופות החולים וחברות הביטוח.
שווה ציטוט:
RE: רילרט 80 מ"ג
הרילרט ודומיו הן תרופות ספציפיות למיגרנה ולכן יעילותן . אם את משתמשת בתרופה מעת לעת...מחבר\ת:
RE: כאב ראש כרוני
שלום רגינה את מועמדת אידיאלית לטיפול מונע. שימוש היתר בתרופות נוגדות כאב כמו אופטלגין רק...מחבר\ת: ד"ר אריה קוריצקי
חיפוש מתקדם
טופמקס ונימול
מחבר:-
תאריך:20/4/2013
שעה:18:00
ד"ר קוריצקי שלום רב,

התחלתי בשבועות האחרונים טיפול מונע למיגרנות בטופמקס.
בתחילת השימוש הופיעו עקצוצים בכפות הידיים, ונעלמו לאחר מספר ימים.
היום, לאחר כשבועיים של טיפול בערך, הופיע מעין נימול בפנים (בשפה העליונה ובאף, מעט בלחיים - בשני צידי הפנים). התחושה מזכירה באופן מסויים הרדמה אצל רופא שיניים.
האם מדובר בתופעת לוואי מוכרת של התרופה? לא מצאתי מידע רשמי על כך.

תודה רבה.

מחבר:
(ניתן להשתמש בשם בדוי)
אימייל:  
(לתשומת לבך: כתובת האימייל לא תוצג באתר)
מספר טלפון:
(מספר הטלפון לא יוצג באתר אלא רק לעיני מנהל הפורום)
כותרת:  
תוכן ההודעה:
עם הלחיצה על הכפתור שלח, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר נועדו לספק אינפורמציה בלבד
ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם מומחה. נא לעיין בתנאי השימוש באתר.
אבקש לקבל תגובות לשאלתי, פרסומים ומידע בריאותי לאימייל שלי.
הודעה\מחבר
תאריך ושעה
20/04/13 18:00
20/04/13 18:04
ד"ר קוריצקי שלום רב, התחלתי בשבועות האחרונים טיפול מונע למיגרנות בטופמקס. בתחילת השימוש הופיעו עקצוצים בכפות הידיים, ונעלמו לאחר מספר ימים. היום, לאחר כשבועיים של טיפול בערך, הופיע מעין נימול בפנים (בשפה העליונה ובאף, מעט בלחיים - בשני צידי הפנים). התחושה מזכירה באופן מסויים הרדמה אצל רופא שיניים. האם מדובר בתופעת לוואי מוכרת של התרופה? לא מצאתי מידע רשמי על כך. תודה רבה.
כמו כן יש לציין כי אין עוד תסמינים היכולים להעיד על שבץ מוחי כגון חולשה או נימול בגפה, החיוך מאוזן, אין תחושת בלבול, אין כאב ראש חריג. תודה רבה.
חיפוש מתקדם