פיענוח סיטי והמלצות לטיפול

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

18/04/2016 | 15:30 | מאת: דרורית

שלום אני לאחר ניתוח קצור רצועה בקרסול , והטרייה של העצם בעקבות שבר תלישה שהיה לפני שנתיים , הניתוח הסתבך ונכנס לי חיידק, טופלתי באנטיביוטיקות שונות ,דרך הפה ודרך הוריד עד שלא היתה ברירה ובסוף נכנסתי לפני כשבועיים להטרייה בחדר ניתוח וניקוי הזיהום ברגל. כתוצאה מחודשיים הליכה לא מאוזנת על הרגל , נתקפתי בחודש האחרון בכאבי גב מאוד קשים ואני מטופלת כרגע בארקוקסיה ובטרמדקס. מצרפת את הפיענוח של הסיטי ומה אתם ממליצים לעשות. בלט דיסק דיפוזי עם לחץ קל על השק הדורלי בגובה / L - 5 L . בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדורלי והצרות תעלה ספינלית בגובה 2 L - / L . בלט דיסק דיפוזי עם לחץ משמעותי על השק הדורלי ועל העצבים משני הצדדים הצרות ניכרת של תעלה ספינלית בגובה 2 S - 2 L. אודה לתשובתכם.

לקריאה נוספת והעמקה

כל עוד אין הקרנות לרגליים, ניתן לטפל אצל אוסתאופט/כירופרקט עם מניפולציות עדינות, שחיית גב וחתירה וכל מה שמחזק את שרירי הגב. במידה וישנן הקרנות לרגליים, יש לבצע MRI ולהבדק אצל מנתח עמוד שדרה.

21/04/2016 | 20:40 | מאת: דרורית

קראתי את תשובתך , ואכן שכחתי לציין שיש לי הקרנה לרגל שמאל באופן משמעותי, הישיבה ממש לא אפשרית , במיוחד הצד השמאלי של האגן כאוב ברמות של זרמים עד הרדמות הרגל. הומלץ לי לעשות הזרקה אפידורלית במרפאת כאב, וmri. השאלה שלי היא: 1. מה הסיכונים של הזרקה אפידורלית. 2. האם היא מתקנת את הבעיה או רק מרגיעה אותה.? 3. פזיוטרפיה??? תעזור. 4. שחיה כרגע לא באה בחשבון כי היום רק הורדו תפרים מהקרסול. (יש שם חתך מפריש עדיין). 5. הארקוקסיה , כמה זמן ניתן לקחת אותה רצוף, עד לתור במרפאת כאב? תודה וחג שמח.

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק