פריצת דיסק צווארית שפשוט עצרה לי את החיים

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

02/10/2015 | 04:54 | מאת: רותי (שם בדוי)

שלום רב דר דוידוביץ , בקרוב יגיע התור שלי אליך ,יש לי כבר סופסוף MRI צווארי , אנא אמור לי האם זהו מצב שמיועד לניתוח : מודגמת תעלה ברוחב תקין. שק דורלי תקין. אותות תקינים מחוט השדרה הצווארי. אותות תקינים ממח עצם חולייתי. יש לציין שינויים ניווניים במרווחים ובמפרקים. במרווח C5-C6 בלט דיסק מרכזי עם לחץ על השק הדורלי עם אותות תקינים מהחוט. במרווח C6-C7 בלט דיסק מרכזי דיפוזי. בגובה D2 קיים ארטיפקט,כנראה ארטיפקט מתכתי, לא ברור מה טיבו. הסיפור נמשך כמעט שנה . כאבי תופת בשכמה שמאל , כתף שמאל , יד שמאל,שלא מגיב לשום משכך כאבים . לא ישנה בלילות , לא יכולה להסתובב במיטה , סבל נוראי שפוגע בי גם נפשית .סובלת ובוכה יום ולילה. אנא תשובתך למצב , סירבתי לגשת לכל נוירוכרורג אחר , ומתעקשת להגיע רק אליך שאתה מומחה בתחום בשיטת האנדוסקופיה . תודה רבה !!!

לקריאה נוספת והעמקה

דו"ח ה MRI אינו מסביר את סבלך. בכל מקרה עלי לראות את ה MRI בעצמי. לפני שתגיעי אלי, ממליץ על אולטרהסאונד של הכתף השמאלית.

04/10/2015 | 07:41 | מאת: רותי

בוקר טוב דר דוידוביץ הוצאתי הפניה לאולטרסאונד כתף כבקשתך אבל מאחר ואין תורים קרובים אוכל לעשותו ולהגיע אליך שבוע הבא רק עם דיסק ללא פיענוח, כך נמסר לי ממכון מור, מקווה שזה בסדר. תודה רבה וחג שמח

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק