פריצת דיסק?

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

17/12/2014 | 05:29 | מאת: ע. כ

בן 47 שנים. ללא מחלות רקע. בדיקות דם תקינות. אין סוכרת. HBAC1 תקין. למעט מחסור ( חמור)בויטמין b12 וגם מחסור בויטמין D. מזה כחודשיים כאבים עזים בחלק הקידמי של כף רגל שמאל כולל 3 אצבעות, עם הקרנה לברך. כאבי גב תחתון מינוריים ולא קבועים. . בבדיקת רנטגן של הברך : הכל תקין ושמור. בU.S כף רגל : " גידים מיישרים ומכופפים המשכיים ללא נוזל סביב. פסטציה פלנטריס תקינה ללא גושים בתוכה. ברקמות לא הודגמו תהליכים מוגדרים סולידיים או ציסטיים או הסתיידויות פתולוגיות. במפרקים 1,2,3, MTP נוזל בכמות בינונית. ללא נוזל ביתר המפרקים. גיד אכילס, הסתיידויות בגודל 0.4 ס"מ באיזור אחיזה, דורבן בגודל 0.6 ס"מ. בבדיקת EMG : פולינוירופטיה אקסונלית ודמילינאטיבית סנסורית מוטורית קשה. שינויים נוירוגניים כרוניים , בפיזור S1 L 5 מימין ו- S1 משמאל . האם מדובר על פריצת דיסק בגב תחתון?

לקריאה נוספת והעמקה

כל כך הרבה בדיקות ולא ביצעת MRI? ישנה סבירות מסויימת שמדובר בפגיעה עצבית פריפרית אך יש לבצע גם MRI של עמוד השדרה המותני.

20/12/2014 | 18:56 | מאת: קוקי

הצרות של הדיסק לפני שלוש וחצי שנים עברתי נניתוח של הצרות דיסק לפני שלושה חודשים חזרו לי הכאבים כאילו לא עברתי ניתוח למה זה קרה

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק