פריצת דיסק צווארי

דיון מתוך פורום  ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק

08/11/2014 | 07:09 | מאת: אורן

לפני שנתיים סבלתי מכאבים בצוואר עם סחרחורות ביצעתי בדיקת MRI וגילו לי פריצת דיסק בצוואר ההמלצה הייתה לטיפול שמרני ולא ניתוחי הכאבים עברו אחרי כמה חודשים והכל היה בסדר. עכשו אחרי שנתיים הכאבים חזרו פתאום ונוסף להם גם כאב ראש ממושך בעוצמה בינונית שקיים כל הזמן. השאלה שלי האם יש נטייה לפריצת דיסק צווארי לחזור? והאם יכול להיות שהכאבי ראש קשורים לכאבים שיש לי? אני מצרף את בדיקת ה MRI מלפני שנתיים. מודגמת תעלה ברוחב תקין שק דוראלי תקין אותות תקינים מחוט שידרה צווארי אותות תקינים ממח עצם חולייתי c1-c2- בגדר הנורמה c2-c3- בגדר הנורמה c3-c4- בגדר הנורמה c4-c5 בגדר הנורמה c5-c6 בלט דיסק פרוץ מרכזי עם לחץ על השק הדוראלי עם שינויים ניווניים. c6-c7 בלט דיסק מרכזי דיפוזי. c7-d1 בגדר הנורמה התרשמות: בלטי דיסק המצויינים לעיל עם אותות תקינים מהחוט. אני רוצה לציין שאני בן 46 בריא בדרך כלל. אני מאוד מודה לך ואשמח להתייחסות ממך לשאלות שלי.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, אני ממליץ שתבדק שנית ואם יש צורך אז לבצע MRI חדש. עליך לבצע פיזיותרפיה לצורך ייצוב וחיזוק שרירי הצוואר. בין היתר להמנע מישיבה ממושכת מול מסך מחשב.

09/11/2014 | 07:04 | מאת: אורן

תודה לך על ההתייחסות המהירה. לגבי הכאבי ראש האם זה יכול להיות מהצוואר? העבודה שלי כרוכה בנהיגה הרבה שעות ביום האם זה יכול להחמיר את המצב? ושוב ממש תודה לך.

מנהל פורום ניתוחי עמוד שדרה אנדוסקופים, פריצות דיסק